Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

POVIJESNI DOGAĐAJ Grad Biograd na Moru i službeno u centru i u srcu Jadrana

30.01.2019. 18:15
POVIJESNI DOGAĐAJ Grad Biograd na  Moru i službeno u  centru i u srcu  Jadrana


Veliki dan za Biograđane, Grad Biograd na Moru i gradsku Turističku zajednicu, pozitivnim rješenjem Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo, Sektor za žigove i industrijski dizajn, Grad je i  službeno postao centar Jadrana i srce Jadrana.
– Državni zavod za intelektualno vlasništvo u upravnom predmetu u  povodu prijave podnositelja Turistička zajednica grada Biograda na  Moru dana 23. siječnja 2019., donio je rješenja s kojima je usvojio zahtjeve za registraciju i upis u registar Državnog zavoda za intelektualno  vlasništvo žigova i dizajna s br. Z20180863A, za figurativni žig "BIOGRAD NA MORU – CENTAR JADRANA" i  br. Z20180864A, za figurativni  žig "BIOGRAD NA MORU – SRCE JADRANA", objavio je Ivan Knez, biogradski gradonačelnik, predsjednik i v.d. direktor gradske Turističke zajednice.
U provedenom postupku utvrđeno je da prijava u cijelosti udovoljava  svim zakonom propisanim uvjetima za registraciju navedenih figurativnih žigova.
– Kako je dan prijave bio 29. kolovoza 2018. godine, ova rješenja za figurativni žig, logo i slogan u promidžbene i komercijalne svrhe vrijede  za prvo naredno desetljeće, sve do  29. kolovoza 2028. godine, ponosno  će Knez.


Desetljeće uporabe
Kako je pisalo u ponekim medijima i na društvenim mrežama neovlašteno korištenje žiga naziva SRCE JADRANA podliježe 288. članku  Kaznenog zakona koji predviđa kaznu zatvora od čak do tri godine zatvoru. Na sreću ili možda žalost Biograđana, a na radost i zadovoljstvo  Grada, Turističke zajednice i Ivana Kneza sad je ta mogućnost odgođena za čak deset narednih godina, do ponovnog podnošenja prijave  za slijedeće desetljeće uporabe vizualnih žigova "Centar Jadrana" i  "Srce Jadrana".
– Mi smo i zaista centar i srce Jadrana i na to smo ponosni. A naš rad  i naš uspjeh prepoznat je diljem planeta. I Orden izlazećeg sunca, kojega mi je prošle godine dodijelila Vlada Japana, nije samo osobno  priznanje već i priznanje  za Grad Biograd na Moru, ali i Republiku Hrvatsku, u cijelosti. Intenzivno radimo da najveća međunarodna nevladina asocijacija Gradonačelnici za mir koja broji 163 zemlje i regije,  7701 grad u kojima živi oko milijardu ljudi, u kojoj Grad Biograd na  Moru već deset godina ima značajnu ulogu dopredsjednika, još više  ojača.
Protekle godine u Biogradu je bilo oko 220.000 dolaska gostiju koji su  ostvarili oko 1,3 milijuna turističkih noćenja.
– Logo je moderan, prepoznatljiv i priča stotine priča, veliko plavo  srce u obliku slova "b" i sa sloganom "Biograd na Moru – Srce Jadrana",  kaže Knez.
Kao dio gradskog brenda vizualni identitet 2010. godine osmislila ga  je Agencija Creative iz Zagreba, odjel svjetski poznatog Luminus studija  koji je izrado digitalne špice za nagrade Oskar, MTV i NBA.


Vizualni identitet
– Osnovna poruka plave boje Jadrana i loga malog grada s 5.600 stanovnika u središtu Jadranske obale, je u nagnutom slovu "b" koje asocira na srce. Jer kad uđeš u nečije srce i povezeš se s njim onda ga jednostavno zavoliš. Kao i u životu između voljenih osoba, u ovom  slučaju kad vam jednom u srce uđe Grad Biograd na Moru, zavoliš ga  svim srcem, zauvijek i njega se uvijek vraćaš, poznatom retorikom će  Knez.
Slogan "Biograd – kraljevski grad s Kornatskim otočjem" otišao je u  ropotarnicu prošlosti, a zamijenili su ga slogani "Biograd na Moru –  Srce Jadrana" i "Biograd na Moru – Centar Jadrana", sve do kraja kolovoza 2.028 godine.
– A osim u promidžbene svrhe Grada i Turističke zajednice vizualni  identitet je na suncobranima, majicama, kapama, trgovinama, prostornim asocijacijama i drugdje, zaključio je Ivan Knez.