KRIVA JE KORONA Primaju preko 300 poziva dnevno

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
»Gore« linije za hitne brojeve 112 i 113
Županijski centar 112 Zadar u redovnim uvjetima zaprima oko 180 poziva dnevno. Napominjemo kako je, uvjetovano epidemijom koronavirusa, dnevni broj poziva u porastu, tako da je prosječan dnevni broj poziva u posljednjih sedam dana više od 330 poziva. Najčešći upiti građana vezani su uz koronavirus, odgovorili su nam iz Stožera civilne zaštite
IGOR KRALJ/PIXSELL
Nije lako dobiti broj 113 jer je previše pitanja vezanih za epidemiju koronavirusa

Preporuke za ostanak doma, brojni sugrađani u samoizolaciji, strah od zaraze, lakši potres...sve ovo svjesno ili nesvjesno utječe na psihičko i fizičko stanje naših sugrađana. Mnogi od njih, ne znajući kome se obratiti zovu brojeve hitnih službi 112, a od početka izbijanja epidemije koronavirusa zovu i broj 113.
Provjerili smo kakva je situacija u zadarskom Županijskom centru, koliko dnevno poziva dobiju te zbog čega ih najčešće zovu.
- Županijski centar 112 Zadar u redovnim uvjetima zaprima oko 180 poziva dnevno. Napominjemo kako je, uvjetovano epidemijom koronavirusa, dnevni broj poziva u porastu, tako da je prosječan dnevni broj poziva u posljednjih sedam dana više od 330 poziva. Najčešći upiti građana vezani su uz koronavirus (simptomi, mjere samozaštite, postupanje osoba prilikom njihovog povratka iz inozemstva, postupanje osoba u samoizolaciji, provedba odluka koje je donio Stožer CZ RH i sukladno tome stožeri jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i sl.), odgovorili su nam iz Stožera civilne zaštite.
Pojasnili su kako se svi pozivi s područja čitave Hrvatske, a koji su upućeni na broj 113, zaprimaju u centru koji je smješten u Zagrebu.
Iz Stožera su pojasnili kako je osnovni cilj pri uspostavi centra 113 bilo preusmjeravanje poziva građana vezano uz koronavirus, kako bi se smanjio broj poziva građana na broj 112. Naime, pojašnjavaju, budući da broj 112 predstavlja jedinstveni europski broj za hitne službe te postoji izvjesna mogućnost da broj 112 neće, uslijed velikog opterećenja pozivima građana vezanim uz koronavirus, biti dostupan u slučajevima drugih žurnih situacija u kojima su ugroženi ljudski životi, materijalna i kulturna dobra i okoliš.
- Razlog zbog kojega je ovih dana otežana dostupnost brojeva 112 i 113 je u velikom broju poziva građana. U tome kontekstu navodimo kao primjer podatak kako je u ponedjeljak, 23. ožujka, na broj 113 upućeno oko 125.000 poziva građana. Iz tog podatka razvidno je kako operateri koji rade u centru 113, njih više od 20, nisu u mogućnosti odgovoriti na sve pozive građana, ističu iz Stožera civilne zaštite RH.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno