PEUGEOT 308 PREMIUM - Klasni iskorak

Slika korisnika admin
308a
Markantan i beskrajno dorađen - Peugeot 308

Ulaskom u testni Peugeot  308 u "premium" razini opreme prvo što godi iznimno su  udobna sjedala i velika prostranost interijera. K tome,  stakleni panoramski krov u  unutrašnjost propušta obilje  svijetla što unutrašnjost čini  još svjetlijom i prostranijom  nego što ona uistinu i jest.  Dojam za čistu desetku! Premium paket nudi mnoštvo  serijske opreme: strujom  namjestive retrovizore, automatsku dvozonsku klimu, sjedalo i volan podesive po visini  i dubini, audio-uređaj s CD i  MP3 čitačem.

Prilikom vožne, u prvi plan  dolazi udoban ovjes koji je  sve neravnine guta savšenom  mekoćom. Vožnju olakšavaju  i svjetla za maglu sprijeda i  straga dok su u serijskoj opremi i automatsko paljenje farova te automatski brisači.  Pozicija za volnom je još  ugodnija zahvaljujući mini  kožnom paketu koji je uključivao kožni volan sa komandama audio uređaja te kožom  obloženu ručicu ručne koičnice dok na dužim putovanjim ugođaj upotpunjava i  prednji naslon za laktove podesiv po dužini ispod kojeg  nailazimo na veliki pretinac.  Što se pretinaca tiče i mjesta  za odlaganje sitnica od mobitela preko naočala i dokumenata do limenki ili bočica sa osvježavajućim pićima, u 308-ici ih nalazimo  ma gdje se okrenuli. Sve  sitnice brzo i sigurno nalaze  svoje mjesto odmah nadohvat ruke. Interijer nudi zapravo i najveći odmak od  prethodnika, modela 307 a  izmjenjen je centralni greben  s komandama klime i audio  uređaja, materijali su sada  ugodniji i znatno kvalitetniji  što uvelike podiže ukupni  dojam. Velika je pažnja posvećena i sigurnosti te uz  naravno efikasne ABS kočnice nalazimo i zračne jastuke za vozača i suvozača te  bočne zračne jastuke. Promjene na karoseriji ipak ne  prate promjene interijera pa  je katkada teško u vožnji  razlikovati posljednju generaciju modela 307 od novog  308. Ipak prednji je kraj  zavisno od paketa opreme  naglašenije maske sa velikim  logom Peugeotovog lava uočljiviji na 308-ici.

Dimenzije su sada promjenjene te dužinom od 4,27  metara, visinom od 1,49 te  širinom od 1,89 metara predstavljaju zlatnu sredinu ili  skoro pa idealnu kombinaciju prostranosti koju nudi  interijer i vanjske mjere koje  nisu predimenzionirane za  probijanje kroz gradske gužve do željenog parkirnog  mjesta. Testni je model pokretao poznati 1,6 HDi motor koji je sredina u dizelskoj  ponudi. Nudi sasvim dovoljnih 110 "konja" uz ubrzanje  od 11,3 sekunde do 100 km/h.  Iako se potrošnja po tvorničkim podacima može  spustiti ispod  4 litre, nama  to nije pošlo  za rukom -  na kraju smo  se zadovoljavali s prosječno nešto preko 7 litara dizela na 100  kilometara.  Motor je  opremljen i  FAP filterom  čestica čađi  tako da znatno smanjuje zagađenja u atmosferu a ispušta tek 125 grama po kilometru CO2. Mjenjač je ručni petbrzinski koji u kombinaciji sa 240 Nm pri 1750  okretaja solidno odrađuje  svaku izmjenu brzina dok je  najveća deklarirana brzina više nego dovoljnih 190 km/h.

Osnovna je cijena sa 151  tisuću kuna zahvaljujući doplatama na testnom modelu  (metalik lak, automatska klima, stakleni krov, parkirni  senzori) narasla na 162.200  kuna.

____________________

Tehničke karakteristike

Zapremina: 1560 ccm Snaga: 110 KS pri 4000 o/m Okretni moment: 240  Nm pri 1750 o/m Dimenzije (d/š/v): 4276/1879/1498 mm  Ubrzanje od 0 do  100 km/h: 11,3 s Maksimalna brzina: 190 km/h Potrošnja (o/g/p): 3,9/6/4,7  l Prtljažnik: 430 l  Težina: 1312 kg Gume: 215/55 R 16

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno