Privlaka - od marine do sportskog centra

Slika korisnika admin
privlaka_kolanovic
Ivan JAMIČIĆ
Završetak radova na izgradnji marine očekujemo u svibnju 2009. - načelnik Općine Kažo Kolanović

Na krajnjem  sjeverozapadnom dijelu Zadarske županije smjestila se  Privlaka, općina i naselje koje  bilježi već 712 godina pisane  povijesti, dok materijalni tragovi ljudskoga boravka na  ovome porostoru sežu još u  prapovijest. Danas se Privlaka  proteže na 11,13 četvornih kilometara površine i broji preko tri tisuće stanovnika. Osim  toga, u ovom mjestu u tijeku je  nekoliko projekata vezanih uz  turizam, ali i infrastrukturu te  druga kapitalna ulaganja koja  slijede i pomorsku tradiciju  ovoga mjesta, između kojih se  svakako ističe i projekt izgradnje marine.

- Mi smo isključivo pomorsko mjesto i smatrajući da  bismo trebali takav sadržaj,  budući da imamo naših brodova koji su u nautičkom turizmu, zatim i onih koji se  bave izletničkim turizmom,  odlučili smo to napraviti. Shodno toj odluci krenuli smo u  prikupljanje potrebne dokumentacije sa svim mogućim  dozvolama i papirima, zatim  smo projekt plasirali prema  Ministarstvu i ono ga je prihvatilo i odobrilo sredstva. Tako smo prije mjesec i pol dana  potpisali ugovor od 24 milijuna s Ministarstvom mora i  prometa, kazao nam je načelnik Privlake Kažo Kolanović, najavivši početak radova za kraj kolovoza, dok se  završetak očekuje u svibnju  2009.

Marina će imati dvjesto i  pedeset manjih i većih vezova  te sve moguće suvremene prateće sadržaje za boravak nautičara. Privlački porat jedini je  takve vrste, zaštićen od vjetrova na obalnom potezu od  Zadra pa sve do Povljane,  odnosno Novalje pa je izgradnja marine i s te točke gledišta opravdana i potrebna.

3,5 kilometra šetnice

U tijeku je i realizacija projekta šetnice uzduž obale, a  dosad je realizirano 3,5 kilometara s ciljem da se gostima na odmoru osim plaža i  uživanja u suncu i moru, ponudi i mogućnost večernje šetnje i zabave.

- Cilj nam je napraviti još  oko 3,5 kilometara šetnice tako da bi cijeli donji dio Privlake, koja je poluotok, bio  opasan šetnicom, a postavit će  se i rasvjeta te u dogledno  vrijeme računamo da će tu  nastati i drugi potrebni sadržaji, restorančići, kafići i  slično, da bi se ljudi u šetnji  mogli i odmoriti, popiti piće i  ostalo, rekao nam je načelnik  Kolanović.

Osim marine i šetnice u  Privlaci najavljuju i izgradnju  sportsko-rekreacijskoga centra Sabunike na prostoru gdje  već postoje dva nogometna  terena NK Sabunjar, koji se  natječe u 1. županijskoj ligi, a  u planu su i sportski sadržaji  kao što su polivalentna dvorana s dvije tisuće mjesta i  kuglana sa šest staza te rukometno, odbojkaško i tenisko igralište, što bi omogućilo  ne samo cjelogodišnje bavljenje sportom i rekreacijom,  nego i zimske pripreme sportskih ekipa iz drugih krajeva,  za što već ima zainteresiranih.  Završetak izgradnje sportskog centra Sabunike očekuje  se za godinu dana. U tijeku je  i projekt uspostave gospodarske zone na površini od 36  tisuća četvornih metara, u kojoj će prevladavati specijalizirani skladišni prostori toliko  potrebni ovom dijelu županije, koji je ljeti privremeno  boravište desecima tisuća  stranih i domaćih gostiju.

Zaobilaznica

Još jedan projekt koji se  provodi na širem području županije stigao je do Privlake, a  riječ je o izgradnji ceste koja  će povezivati čitav sjeverozapadni dio s gradom Zadrom.

- Jedan od projekata koji  ide preko Hrvatskih cesta, odnosno Ministarstva je i zaobilaznica Privlake. Obveza  nam je bila napraviti sve da  Ministarstvo prihvati zaobilaznicu. Ona je krenula od  Zadra, cesta D-306, rekonstrukcija do Nina, a od Nina bi  trebala ići nova kroz Privlaku,  kazao nam je načelnik Kolanović koji, međutim, upozorava i na određene poteškoće koje su nastale u realizaciji ovoga projekta.

- Tu se pojavio problem koji  i nije baš mali, jer cesta je  projektirana tako kako jest,  vjerojatno sukladno zadatku  koji su dale Državne ceste, ali  zadire malo više u privatni dio  zemljišta gdje su ljudi dosta  nezadovoljni i smatram da su  u pravu. Cesta je mogla ići  postojećim, starim putem i ne  uzimati toliko zemljišta. Da  cesta uzima po par stotina  kvadrata, nitko se ne bi bunio  i sigurno ne bi bilo nikakvih  problema. Međutim, ovako  cesta uzima i do dvije tisuće  kvadrata, istaknuo je Kažo  Kolanović koji vjeruje da će se  i taj problem ipak riješiti na  zadovoljstvo svih mještana i  ljudi koji na tom potezu imaju  svoje zemljište.

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno