IZNAJMLJIVAČI GRADONAČELNIKU: Gosti koji borave na Poluotoku moraju se preparkiravati svaka tri sata

Slika korisnika valentinam
JAVNO PISMO
Ovakva odluka utječe na lošu reklamu Zadra kao turističke destinacije I takvom lošom organizacijom jedne stavke kao što je parking pokazujemo nepodobnost upravljanjem i potpuno nerazumijevanje turizma kakav bi on trebao biti
Parking na Poluotoku veliki je problem

Iz Udruge iznajmljivača Zadar poslali su gradonačelniku Dukiću otvoreno pismo vezano uz problem parkinga na Poluotoku koje prenosimo u cijelosti. 

"Poštovani Gradonačelniče,

zbog velikih pritužbi gostiju koji borave na Poluotoku i velikom brojkom negativnih recenzija koje dobivamo zbog loše organizacije parkinga molimo vas da revidirate odluku donesenu 1. lipnja. 2018 u kojoj ste ograničili parkiranje na Poluotoku na maksimalna tri sata. Naime, gostima koji borave u privatnim smještajima, hotelima I hostelima takva odluka uvelike smanjuje komfor jer svaka 3 sata moraju preparkirati svoje vozilo.

Ovakva odluka utječe na lošu reklamu Zadra kao turističke destinacije I takvom lošom organizacijom jedne stavke kao što je parking pokazujemo nepodobnost upravljanjem i potpuno nerazumijevanje turizma kakav bi on trebao biti.

Isto tako puno nezadovoljstva izaziva ispravnost aparata za naplatu parkinga koji često nisu u funkciji te su podešeni samo na hrvatskom jeziku. Nažalost, tu nije kraj njihovim nevoljama pa tako dolazi do situacije u kojoj gosti kada već i dobiju kaznu nemaju dovoljno podataka na uplatnici za plaćanje putem internet bankarstva, kao što su SWIFT/BIC i ime banke.

Iskreno se nadamo da razumijete ovaj veliki problem i priželjkujemo nova rješenje jednako kao i povećanje broja parkirnih mjesta", stoji u pismu koje potpisuje predsjednik Udruge Iznajmljivača Zadar Daniel Radeta.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 4.2 (5 glasova)