Vozači negoduju zbog prometnih čepova, načelnici mole za strpljenje

Slika korisnika admin
Velimir BRKIĆ
Radovi na raskrižju kod Bibinja potrajat će još četiri mjeseca

Zbog radova na Jadranskoj magistrali (D8) promet se od Zadra do Biograda i obrnuto odvija otežano, gotovo puževim korakom. Zbog semaforske regulacije i naizmjeničnog prometa, naročito ujutro prije i poslijepodne nakon posla, prometni čepovi se stvaraju na tri lokacije udaljene niti 10 kilometara, u Bibinjama, Sukošanu i Sv. Petru.

Zbog dužeg putovanja uzrokovanog prometnom gužvom i velikim kolonama vozila, vozači plaćaju cijenu modernizacije i dostojanstvenijih uvjeta života. Dok u Sukošanu Hrvatske ceste izvode radove na godišnjem održavanju asfaltne podloge, u Sv. Petru je riječ o radovima na magistralnom cjevovodu za izgradnju I. faze kanalizacijske mreže podsustava Sv. Petar.

- Sve sudionike u prometu molim za razumijevanje i stpljivost. Najgore je vozačima, to treba razumjeti. Međutim, svi trebamo biti strpljivi i poštovati privremenu prometnu signalizaciju. Čim radovi završe vrlo brzo ćemo sve zaboraviti, a ostat će moderna komunalna infrastruktura za znatno bolju i prosperitetniju budućnost, poručio je Zoran Pelicarić Peco, načelnik Općine Sv. Filip i Jakov.

Magistralni cjevovod je došao u blizinu Galešićevog restorana Maestral, a radovi će u vremenskoj utrci završiti do kraja godine na raskrižju za Raštane.

Promet usporen uz semaforsku regulaciju

- Vrijednost projekta je 8 milijuna kuna bez PDV-a. Radove izvodi Centrogradnja d.o.o., Zagreb, govori Pelicarić.

Riječ je o nastavku ulaganja na području Biogradske rivijere kroz projekt Jadran, gdje je u prvoj fazi uloženo oko 100 milijuna kuna na izgradnju kanalizacijske mreže u Dragama, Pakoštanima, Biogradu na Moru, Sv. Filipu i Jakovu i Turnju.

- Radi se o 4.270 metara magistralnog cjevovoda, odnosno o 1.750 metara kolektora odvodnje fekalnih otpadnih voda uz paralelnu izgradnju kućnih priključaka i drugih spojeva te o 1.520 metara tlačnih cjevovoda kao i izgradnji crpnih stanica "Sv. Petar 1" i "Kulina uvala" sa svim strojarskim i elektro radovima, pojašnjava Pelicarić.

Ovo što se sad događa je nabolji dio filipjanske priče. Gradi se cjevovod do Sv. Petra, dovršena je prethodno započeta dokumentacija za I. i II. fazu odvodnje za tri priobalna mjesta, započet će priključivanje na kanalizacijsku mrežu.

- Pred nama je realizacija oko 1.000 spojeva domaćinstava i poslovnih subjekata na kanalizacijsku mrežu, 600 u Sv. Filip i Jakovu i 400 u Turnju. Tu treba dodati i 200 spojeva u Sv. Petru, najavljuje Pelicarić.

U Bibinjama je riječ o sveobuhvatnim, višemilijunskim radovima na denivelaciji križanja Jadranske magistrale (državne ceste D8) i županijske ceste Ž6039 na ulazu u Bibinje. Osim zaobilaznice, oko 300 metara dugom šikanom, promet je uz semaforsku regulaciju usporen i zbog radova uz sjevernu stanu magistrale, od automehaničarske radionice do zapadnog puta u bibinjsko groblje Sasavac.

Na Sve Svete na bibinjsko groblje bez automobila

- U povodu blagdana Svih svetih u nedjelju poslijepodne u crkvi na groblju Sasavac se održava sveta misa i molitva odrješenja. Već tradicionalno cijelo misto će u to vrijeme pohodili grobove svojih najmilijih. Sve moje Bibinjce molim za razumijevanje, zbog radova je s osobnim vozilom gotovo nemoguće doći do groblja. Srećom, meteorolozi najavljuju sunčano vrijeme, pa ćemo pješice, kaže bibinjski načelnik Bruno Bugarija.

Ukupna vrijednost radova u Bibinjama, koji će potrajati još četiri mjeseca su 15.949.138,95 kuna ili 12.759.310,37 kuna bez PDV-a. Investitor su Hrvatske ceste. Radove na vodovodnim, elektro i optičkih instalacija izvodi đakovačka tvrtka Tehno-elektro d.o.o., dok stankovačka tvrtka Sarađen d.o.o., izvodi radove iskopa i komunalne infrastrukture.

- Možemo reći kako trenutno stanje dinamike gradilišta teče bolje od planiranoga, kaže inžinjer Mate Belakušić, šef gradilišta koji svakodnevno na posao putuje iz Šibenika.

Radi se izvode punim intenzitetom. Sasvim su vidljive konture nove, znatno šire županijske ceste koja će ispod podvožnjaka povezivati Bibinje na predviđeni kružni tok u visini ulaza u groblje Sasavac.

- Sve raspoložive snage usmjerene su na ostvarivanje ovog zahtjevnog projekta koji ni u kom slučaju ne bi mogli ostvariti bez nesebičnog angažmana svih zaposlenih u tvrtki Sarađen, zaključio je Belakušić.

Riječ je o dobro znanom opasnom raskrižju, velikoj crnoj točki na magistrali od Zadra do Draga s prosječnim prometom od 13.000 vozila.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno