Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

15 C°

Direktor Hotela Biograd najavio otkaze

Autor: Jelica Farkaš

30.01.2009. 23:00
Direktor Hotela Biograd najavio otkaze


Jedan od ključnih problema koji nam priječi daljnji rad i razvoj jest nemogućnost da se uknjižimo na zemljište koje se nalazi oko našeg objekta. Mi jednostavno želimo da se razgraniči vlasništvo, da znamo što je naše te da s tim možemo raspolagati. Odugovlačenje tih rješenja skupo će nas koštati kao tvrtku, ali još skuplje naše djelatnike koji će ostati bez radnih mjesta, kaže Josip Bobanović, direktor Hotela Biograd


Strah od gubitka radnog mjesta, koji se ovih dana osjeća na sve strane, uvukao se i u redove zaposlenika Hotela Biograd, putničke agencije d.o.o. i tvrtke Trgomikulić.
Čekanje na uknjižbu
– Situacija već duže vrijeme nije blistava, no sada nam je voda došla do grla, kazali su nam u razgovoru djelatnici. Naime, trenutačno je u dva objekta spomenute tvrtke zaposleno oko 40-ak djelatnika, od kojih neki i sa stažem dužim od dvadeset godina.
– Sama pomisao da bismo uskoro mogli završiti na ulici doista nas plaši, kaže referentica Dajana Šarić dodajući kako se to u ovom trenutku čini vrlo izgledno jer u sadašnjoj situaciji drugog izlaza, čini se, i nema.
– Ipak vjerujem da bi se uz malo više truda, dobre volje i uzajamnog razumijevanja, ova za nas katastrofalna situacija mogla izbjeći, kazala je Šarić.
Dodala je pri tom kako takva situacija bez sumnje ne odgovara ni samom Gradu, niti bilo kome, tim prije što za spas ovih radnih mjesta nikoga ne prozivaju već samo apeliraju da se ubrza proces koji im može donijeti toliko željenu sigurnost i jamstvo da će zadržati svoja radna mjesta.
A o čemu se zapravo radi pitali smo Josipa Bobanovića, direktora Hotela Biograd, u kojemu bi već idućih dana bez posla moglo ostati 20-ak djelatnika.
– Jedan od ključnih problema koji nam priječi daljnji rad i razvoj jest nemogućnost da se uknjižimo na zemljište koje se nalazi oko našeg objekta. Naime, dio zemljišta pripada nama, jedan manji dio je u vlasništvu Grada, a nekoliko čestica u privatnom vlasništvu. Mi jednostavno želimo da se razgraniči ta linija, da znamo što je naše te da s tim možemo raspolagati, ističe direktor Bobanović dodajući kako će odugovlačenje tih rješenja skupo stajati tvrtku, a još skuplje djelatnike koji će ostati bez radnih mjesta.
Propadanje poslova
– Umjesto da nam se izađe u susret i pomogne da opstanemo i dalje se razvijamo, rješenje za tu uknjižbu se odugovlači pa tako umjesto da zaposlimo još toliki broj djelatnika, kako smo planirali, mi ćemo biti prisiljeni otpustiti i ove stalne dugogodišnje te ih poslati na Zavod za zapošljavanje, da ne kažem na ulicu, kaže direktor Bobanović dodajući kako su nastojali postići da se ta procedura ubrza te da sa svojim zemljištem slobodno raspolažu.
 Imamo poslovni dogovor s tvrtkom Lidl što bi nam nakon realizacije omogućilo daljnji rast i razvoj te zaposlenje novih ljudi, ali neće nas oni čekati unedogled. A bez novih ulaganja i razvojnih planova jednostavno se ne može dalje u ovakvoj situaciji kakva je danas na našem tržištu. Još jedna od mogućnosti koja bi ovu tvrtku mogla spasiti od propadanja te zaposliti nove ljude jest mogućnost prodaje dijela terena na takozvanoj Sedmoj četi gdje je tvrtka Plodine voljna kupiti teren, no nažalost i tu su nam ruke vezane, a vrijeme prolazi.
– Nerješavanje zemljišno-knjižnih poslova, glavna je okosnica ovog problema naše tvrtke koji priječi njezin oporavak i opstanak, zaključio je Bobanović.
Ne ulazeći u dublje analize krize u koju je upala ova tvrtka, pitamo se samo je li moguće da sporost, neučinkovitost ili nemar službi, budu razlog da u pitanje dođe egzistencija 40-ak radnika.