Sjedala su napravljena od ultramodernog materijala male mase, nude spuštenu poziciju za sjedenje i poboljšanu bočnu potporu
Nova Astra OPC, najsnažnija Astra svih vremena, dolazit će s inovativnim sportskim sjedalom čija će premijera biti na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Oba prednja sjedala povećavaju sportsku i dinamičnu komponentu iskustva vožnje time što su napravljena od ultramodernog materijala male mase, nude spuštenu poziciju za sjedenje i poboljšanu bočnu potporu.
OPC (Opel Performance Center) inženjeri koristili su novu podlogu u školjci sjedala, čime je dobivena 45 posto manja masa u odnosu na uobičajenu školjku. Podloga je punjena kompozitnim materijalom sastavljenim od poliamida i fiberglasa. Taj novi materijal istovremeno je prilagodljiv i snažan pa zbog toga može biti jako tanak, svega jedan do dva milimetra.
– Opel je prvi proizvođač automobila na svijetu koji koristi ovaj materijal u školjkama automobilskih sjedala iz masovne proizvodnje. Najsnažnija Astra svih vremena zaslužuje najbolje tehnologije u svim područjima, rekao je Armin Rossmann, voditelj razvojnog odjela za OPC sjedala.
Sjedala su spuštena 17 milimetara u odnosu na ona u Astri GTC kupe te čak 40 mm u odnosu na uobičajenu Astru, pa vozač i suvozač sada mogu uživati u još sportskijem osjećaju.
Novo sjedalo dolazi s najvećim rasponom postavki, njih čak 18, u segmentu kompaktnih sportskih kupea pa vozač i suvozač mogu zaista uživati u visokoj razini prilagodljivosti. Pneumatski jastuci dolaze i na bočnim djelovima sjedala i mogu se prilagoditi svakoj tjelesnoj građi. Bočni jastuci će biti predstavljeni s novom generacijom Astre OPC, a moći će se naručiti u tri različite kombinacije kože, tkanine i boje. Opel je prvi proizvođač automobila sa sjedalima koja je certificirala nezavisna udruga stručnjaka za zdrava leđa AGR (Aktion Gesunder Rücken). AGR certificira samo sjedala čija kvaliteta odgovara njihovim visokim ergonomskim standardima, a da bi dobilo AGR-ovo jamstvo kvalitete, sjedalo mora ispuniti svaki na popisu deset uvjeta među kojima su četverosmjerna potpora za donji dio leđa te uvjet da se linija naslona sjedala mora točno prilagođavati prirodnoj zakrivljenosti kralješnice. Nova Astra OPC nastavlja ovu tradiciju i u segment kompaktnih sportskih kupea dovodi jedino sjedalo s AGR-ovim certifikatom.
Kao najsnažnija Astra svih vremena, Astra OPC sa svojim 2.0-litarskim motorom s izravnim ubrizgavanjem nudi 280 KS i 400 Nm okretnog momenta. Dostiže najveću brzinu od 250 km/h pa je i najbrža Astra dosad. Automobil je opremljen vrhunskim podvozjem, diferencijalom s ograničenim proklizavanjem i Brembo kočnicama. Kako bi ispunila Opelove sigurnosne i visokoperformansne kriterije, sva OPC tehnologija podvrgava se testnom programu pri velikim brzinama u dužini 10 tisuća kilometara na sjevernom čvoru Nürburgringa, takozvanom “Nordschleifeu”. Tih 10.000 kilometara prijeđenih velikom brzinom na Nordschleifeu stavljaju čak osamnaesterostruki stres-faktor na automobil i “prevode” se u oko 180.000 prijeđenih kilometara u normalnim uvjetima vožnje.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
Predsjednik u kampoanji
Milanović snimio novi video: “Svi znamo tko je AP, pod njim je stvorena najgora koruptivna hobotnica u povijesti Hrvatske”
Nogomet
Nogomet
Dobre vijesti za Dalića. UEFA razmišlja o proširenju broja igrača za EURO
Nogomet
Nogomet
Sucu iz BiH prijetili smrću. Tražio je da ne sudi dvjema momčadima, a spominjao se i oko hrvatskog derbija
Županija
Damir Jordan
Načelnik najavio: Gradi se nogostup u Ljubačkim Stanovima
Scena
razmatra promjenu
Danijela Dvornik spremna na veliku transformaciju: ‘Mislim da je vrijeme’
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
PANEL RASPRAVA