Predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra Branko Ganzulić primijetio je da se sastanku nisu odazvali predstavnici hotelijera jer jedan od najbitnijih nedostataka zadarskog turizma, upravo je izostanak kvalitetnih hotelskih kapaciteta
Stanje u turizmu Zadra bilo je predmet jučerašnjeg sastanka radne skupine zadužene za izradu Strategije razvoja grada Zadra za razdoblje od 2013. do 2020. Riječ je o dokumentu, swot-analizi stanja u Zadru, kojeg za razliku od Županije, Grad nije u obvezi izraditi, ali je prema riječima dogradonačelnika i koordinatora radnih skupina Darka Kasapa, vodstvo Grada Zadra procijenilo da je njegova izrada nužna kako bi se što lakše „povukla” EU sredstva.
Nositelji izrade je ZADRA – Razvojna agencija Zadarske županije čija je direktorica Sanja Peričić rekla da je cilj što kvalitetnije pripremiti ovaj dokument za što će biti potrebno prikupiti ideje, ne samo od struke i institucija, nego i običnih građana bez obzira na njihove reference, ali koji imaju kvalitetnu ideju i želju za sudjelovanje u radnoj skupini. Pokušat će se iznaći način da se i radne verzije ideja koje će se čuti na radionicama, objave na web-stranici ZADRA-e kako bi cijeli posao bio što transparentniji i dostupan javnosti. Promišljanje strategije podijeljeno je u 4 radne skupine koje osim turizma, čine Zaštita okoliša, prostorno planiranje i infrastruktura, Društvena i socijalna infrastruktura i grupa, Gospodarstvo, ruralni razvoj i razvoj otoka.
Nažalost, a kako je primijetio predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra Branko Ganzulić, sastanku se nisu odazvali predstavnici hotelijera jer jedan od najbitnijih nedostataka zadarskog turizma, upravo je izostanak kvalitetnih hotelskih kapaciteta. Uz to, sve više se osjeća kako u turizmu nedostaje stručnog kadra, pa čak i znanstvenog pristupa, što je potkrijepljeno podatkom da će ovu školsku godinu završiti svega 6 konobara, a da se u prvi razred za ovu struku upisalo 16 polaznika. Nešto je bolja situacija s kuharima, napose zbog medijskog praćenja ove struke. Ganzulić je dodao kako Zadru, za produženje turističke sezone, nedostaje kongresna dvorana kapaciteta 2 – 2,5 tisuće ljudi. U analizama je pak prednjačio direktor TZ-a Zadarske županije Ivo Dunatov koji je objasnio da ponekad inicijative koje pokreće Županija i jedinice lokalne samouprave, ne prati gospodarstvo. Tako od 1,5 milijuna eura koliko se odvaja za marketing „low-cost” letova prema Zadru, 700.000 eura subvencionira država, dok gospodarstvo sudjeluje tek sa 4 posto. Govoreći o marketinškom principu promišljanja zadarskog turizma Dunatov je rekao da događanja u gradu tijekom sezone i izvan nje, treba dobro posložiti. Unatoč silnim događanjima kojih je nekad previše Zadar je, kao i većina drugih gradova u Hrvatskoj, u biti dosadan grad.
najnovije
najčitanije
Košarka
Košarka
VIDEO Beogradska arena pljeskom dočekala Tonija Kukoča. Na utakmici bio i Dino Rađa
Novosti
U rimskom zatvoru
Papa oprao noge zatvorenicama
Zadar & Županija
ugovori za 16 projekata
Bolnici za ortopeiju Biograd sredstva za poboljšanje usluga
Sport
Golden fight
Zadarski borci Reljić i Ražov nastupaju u Zagrebu
Plodovi zemlje i mora
VINSKE KRONIKE
Zadarska Svrdlovina poput talijanskog Nebbiola!
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE
U Ričinima lopov iz kuće ukrao novac i ručni sat, krađa zabilježena i u Arbanasima…
Zadar
predizborni program