Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

17 C°

Dujela: Kamere će pokriti dijelove grada gdje se događaju najveća prekoračenja brzine

31.08.2021. 08:27


Projekt postavljanja kamera za mjerenje brzine, kojim je rukovodio Upravni odjel za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša, završen je prije isteka roka za dovršetak radova. Pročelnik Robertino Dujela kratko nam je prokomentirao završetak projekta kojim se podiže razina sigurnosti cestovnog prometa. Ugovor za postavljanje kamera, koji je potpisan krajem lipnja, imao je rok izvršenja od 60 dana. No, 18 dana prije isteka roka, sve kamere su postavljene i rade.
– Krajem prošle godine definirali smo ciljeve ovog projekta. U 2020. godini ugrađene su kamere na tri lokacije: Ulici dr. Ante Starčevića, putu Vrela i Trpimirovoj obali. Pandemija koronavirusa je dijelom usporila izvođenje radova, koje je vodila tvrtka Nero – line iz Rijeke. No, do kraja prošle godine smo ispunili obećanje dano sugrađanima i podignuli razinu sigurnosti svih sudionika u prometu. Ove godine smo nastavili s provedbom projekta, kazao je Dujela te dodao kako je elaboratom prvotno određeno pet lokacija za postavljanje kamera, no do kraja provedbe projekta osigurano je dodatnih pet lokacija, na kojima su postavljeni mjerni uređaji.
– Nadali smo se kako ćemo riješiti problematiku na pet lokacija diljem grada, no uspjeli smo obuhvatiti deset lokacija te su kamere postavljene na sljedećim lokacijama: u Ulici Benka Benkovića, nasuprot ulaza u Lidl, u Splitskoj ulici u zoni križanja s Ulicom Slavka Perovića (iznad parkirališta ŠC-a Višnjik), na Benkovačkoj cesti u zoni križanja s Ulicom sv. Nikole Tavelića (kod crkve na Ploči), u Ulici braće Miroslava i Janka Perice ispod Ričina, prije autobusne stanice, u Ulici Hrvatskog sabora (pravac na zaobilaznici), u Ulici Antuna Gustava Matoša (Borik, križanje kod Konzuma), na Putu Bokanjca, u Ulici Bregdetti (kod igrališta), u Ulici Borka Šarlije Kese i na dvosmjernoj cesti kroz Crno, kazao je Dujela te dodao kako je evidentno da će kamerama biti pokriveni dijelovi grada gdje su se događala najveća prekoračenja brzine. Otkrivanje uzastopnih prekršitelja, kako zaključuje Dujela, trebalo bi znatno povećati napore u cilju prevencije, a ne isključivo kažnjavanja nesavjesnih vozača.