Zemunik plaća dokumentaciju, Hrvatske ceste sve radove

Slika korisnika admin
Velimir BRKIĆ

Načelnik Zemunika, Ivica Šarić, jučer se u Zagrebu sastao s predsjednikom Uprave Hrvatskih cesta Tomislavom Dragovanom i direktorom Sektora gradnje Josipom Škorićem, kako bi dogovorili detalje projekta gradnje podvožnjaka u Zemuniku. Šarić je sa sastanka izašao vrlo zadovoljan zbog dogovora s investitorom, koji je još jedna potvrda realizaciji projekta za kojeg su mnogi vjerovali kako ga, zbog cijene od 35 milijuna kuna, Zemunik nikad neće dobiti. O detaljima jučerašnjeg sastanka Šarić za naš list kaže:

- Dogovoreno je financiranje projektne dokumentacije za izgradnju podvožnjaka pa će tako Općina Zemunik platiti dokumentaciju u visini od 70.000 kuna. Jučer smo utvrdili obveze potpisane ugovorom o realizaciji ovog projekta 2010. godine u Zemuniku i na sastanku smo svi izrazili zadovoljstvo što ćemo dovršiti ono što smo prije šest godina potpisali u Zemuniku - kaže načelnik.

Radovi bi prema dogovorenom trebali početi na proljeće i završiti za godinu i pol dana. Taj je rok naveden i u natječaju koji je trebao biti otvoren do 21. listopada, no bit će produljen zbog novih stavki koje su se otvorile u javnoj nabavi, kažu u Hrvatskim cestama. Načelnik Šarić napominje kako ne zna koliko se ponuđača javilo jer Hrvatske ceste s tim podatkom izlaze tek po okončanju natječaja.

- Ukoliko bude žalbi radovi će krenuti malo kasnije, ali projekt bi ipak trebao biti gotov po planu. Podvožnjak će se graditi na staroj trasi prema Zemuniku, na mjestu na kojem se spuštala rampa kada bi prolazili avioni, a sada najprije slijede radovi na iskopima. Sretan sam što mojim mještanima nosim dobru vijest sa sastanka jer više nećemo biti prometno slijepo crijevo, već će se život opet polako vratiti u naše mjesto. I ne samo naše, podvožnjak je vrlo važan i za razvoj susjednih mjesta, Škabrnje, Smilčića, Benkovca, Stankovaca i ostalih - ističe Šarić, koji na pitanje kako su uspjeli progurati ovaj projekt u bivšoj SDP-ovoj vladi odgovara:

- Bili smo uporni, a puno su nam pomogli bivši ministar prometa, zadarski gradonačelnik Božidar Kalmeta i župan Stipe Zrilić. Mnogi su mislili da od ovog projekta neće biti ništa, ali nisam odustajao. Stalno sam zvao Hrvatske ceste i nadležno ministarstvo, nisam im dao mira objašnjavajući da je ovaj projekt nama od životnog značaja. I kada sam iz Hrvatskih cesta dobio upit o lokaciji iskopa, shvatio sam da smo konačno uspjeli - kaže Šarić.

Ubrzo nakon toga podvožnjak je dobio građevinsku dozvolu koju je početkom ljeta izdao županijski Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, a dostavljen je investitorima projekta Hrvatskim cestama i Općini Zemunik. Ovom je dozvolom investitoru konačno omogućeno "građenje građevine infrastrukturne namjene, prometnog sustava cestovnog prometa 1, skupine, podvožnjak na spojnoj dionici između D422 i Ž6040 ispod ruralne staze Zračne luke Zadar".

Uslijedilo je i raspisivanje natječaja pa će javnost za desetak dana saznati koja je tvrtka dobila ovaj posao u našoj županiji. Projektiranje je dodijeljeno tvrtki Via plan iz Varaždina, a nakon 21. listopada kada završava natječaj, u Zemunik stižu i predsjednik Uprave i direktor Sektora gradnje Hrvatskih cesta kako bi obišli teren i utvrdili uvjete početnih radova. Riječ je o iskopima i izmještaju instalacija.

Zemuničani su sada odahnuli, zaključuje njihov načelnik, jer uskoro više neće putovati obilaznicama do Zadra koje su im uzimale dodatno vrijeme, ali i novac. Naime, o značaju ove ceste najbolje govori podatak da je građena još za vrijeme Austro-Ugarske i da je ovom dijelu županije značila život jer se njom putovalo još davno prije gradnje zadarske Zračne luke.

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno