Zadarski turizam ne ide u dobrom smjeru!

Slika korisnika valentinam
Dojam ugostitelja, obrtnika i hotelijera
Autor: 
Svi naši sugovornici slaži se u jednom - dok god struka ne bude radila svoj posao, neće biti dobro, pa i sad kad je u pitanju izbor novog čelnog čovjeka Turističke zajednice Grada Zadra. To bi trebao biti iskusan čovjek iz branše koji bi po definiciji trebao govoriti i strane jezike
Trebalo bi konačno točno odrediti kakve objekte i sadržaje želimo ponuditi turistima na Poluotoku

Brojke su uvijek neumoljive i egzaktne i prema tim "brojkama" i nedavnim izjavama ministra turizma Garija Cappellija, špica ove sezone nam je opet za nekoliko postotaka bila bolja od lanjske. No, brojke su jedno, a dojam je drugo.

A, što se tiče dojma o sezoni, mnogi turistički radnici, obrtnici i ugostitelji kažu da je ovogodišnja špica sezone bila lošija od lanjske, osobito kada je riječ o strukturi gostiju i njihovoj platežnoj moći. Ljudi koji godinama rade i žive od turizma jako su nezadovoljni pripremom i sezonskom ponudom od kulture do gastronomije kada je u pitanju centar grada - zadarski Poluotok.

- Jednom riječju - katastrofa! Cijelo ljeto na Poluotoku nije bilo ničega. Osim nekoliko uobičajenih uvijek istih manifestacija koje se godinama održavaju po istoj "špranci" i po istom scenariju, mi nismo imali ništa ponuditi gostima. Turistička zajednica Grada potpuno je zakazala i s punim pravom bi svi trebali biti ljuti jer svi mi, to plaćamo. Mi rad Turističke zajednice plaćamo, a što smo za to ove sezone dobili, pita se ogorčeno poznati zadarski ugostitelj i predsjednik Obrtničke komore Zadarske županije Stipe Knežević.

Prema njegovom mišljenju nešto se pod hitno treba promijeniti jer kakvu ponudu budemo imali, takvi će nam i gosti dolaziti. Trebalo bi konačno točno odrediti kakve trgovine, ugostiteljske objekte i sadržaje želimo na Poluotoku i u tom smjeru ići.

- Što se mene konkretno tiče moram priznati da sam zadovoljan. Meni je špica ove sezone bila bolja od lanjske, ali isto tako znam da su mnogi od mojih kolega - nezadovoljni. Ali, kakva nam je ponuda, takvi su nam i gosti. Dok god nam u gradu bude pizza catova na svakom "kantunu" i suvenirnica s kineskom robom, takvi gosti će nam i dolaziti - zaključio je Knežević naglašavajući, kako bez obzira na to što je on osobno zadovoljan, želi da cjelokupna zadarska turistička priča ide naprijed i da svi koji pošteno žive od svog rada i turizma budu zadovoljni, a da Zadar na turističkoj karti Europe, pa i svijeta dobije mjesto kakvo i - zaslužuje.

Njegovo mišljenje dijeli i Mladen Malta dugogodišnji obrtnik i predsjednik Udruženja obrtnika Zadarske županije koji je komentirao kako "imamo masovnost, ali nemamo kvalitetu".

- Ove sezone požalili su mi se taksisti da im je sezona puno lošija od prošle zbog "ubera" i "crnjaka", ali čuo sam i od brodara odnosno, vlasnika izletničkih brodova da nisu zadovoljni. Što se mene konkretno tiče, ja sam zadovoljan. Ali, mislim da nam općenito, turistička priča ne ide u dobrom smjeru i najviše od svega mi je žao što nam se događa masovni turizam i što gubimo svoj identitet kako na lokalnoj, tako i na nacionalnoj razini - rekao je Mladen Malta.

Branka Martinec dugogodišnja iskusna turistička radnica i voditeljica prodaje i marketinga hotela Pinija u Petrčanima govoreći o svom dojmu špice sezone u prvom je redu naglasila kako je mišljenja da ipak, ne treba - generalizirati.

- Svi oni koji su dobro pripremili sezonu, a pri tome mislim oni koji su dobro odradili posao u marketingu, osluškivali i pratili tržišta i odlazili na turističke sajmove, vjerujem da mogu biti zadovoljni. Nama su dolazili uglavnom, obiteljski gosti kojima je za sada, dovoljno sunce i more. Ali, mi moramo početi upravljati turizmom. Moramo znati gdje su nam granice i u kojem smjeru želimo ići. Moramo znati koji i kakvi su nam smještajni kapaciteti - je li to privatni ili hotelski smještaj. Moramo pobljšati infarastrukturu i općenito, odrediti turističku strategiju. Mislim da je konačno došlo vrijeme da "skupimo glave" i zajednički odredimo kakav turizam želimo - smatra Branka Martinec.

Svi naši sugovornici slaži se u jednom - dok god struka ne bude radila svoj posao, neće biti dobro, pa i sad kad je u pitanju izbor novog čelnog čovjeka Turističke zajednice Grada Zadra. To bi trebao biti iskusan čovjek iz branše koji bi po definiciji trebao govoriti i strane jezike.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno