Foto: Josip Regović/PIXSELL
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) poziva na suradnju sve relevantne dionike i donositelje odluka da nastave promišljati u smjeru koji će doprinijeti konkurentnosti hrvatske turističke ponude i osigurati održiv turistički rast.
“Iza nas je po mnogim čimbenicima rekordna turistička sezona koju smo žarko priželjkivali i nadali joj se. Međutim, nemojmo se zavaravati kako jedna dobra sezona može nadoknaditi dvije i pol godine agonije kojoj smo svakodnevno svjedočili. Pred nama su godine oporavka i borbe za što bolje pozicioniranje Hrvatske na novoj turističkoj karti Europe“, ističe Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.
U tom novom „preslagivanju karata“ od iznimne važnosti bit će sinergija svih relevantnih dionika iz javnog i privatnog sektora, a s ciljem ostvarivanja ključnog cilja cijelog turističkog sektora – održivog cjelogodišnjeg turizma. Svoju priliku u tome vide i turističke agencije, koje su, unatoč rekordnim turističkim brojkama, daleko od oporavka i povratka na predpandemijske poslovne rezultate.
Apel za brzu reakciju
„Iza turističkih agencija je, usudit ću se reći, najteže razdoblje u povijesti, ali svaka kriza donosi i prilike, posebice u turizmu u kojem su oduvijek jedino promjene bile stalne i pouzdane. Jedna od ključnih prilika je odmak od sezonalnosti i usmjeravanje prema cjelogodišnjem turizmu. Uvjeren sam kako su turističke agencije ključ u ostvarenju tog cilja, ali na tom putu ne smijemo, i ne možemo, biti sami, bez ostalih ključnih dionika u lancu naših usluga“.
Jedna od ključnih aktivnosti svakako jest i inzistiranje na pravovremenom donošenju cjenika nacionalnih parkova, parkova prirode, muzeja i ostalih kulturnih objekata koji su nezaobilazna atrakcija u ponudi turističkih agencija, a cijena njihovih ulaznica uvelike utječe na cijenu aranžmana.
„Prema Ministarstvu zaštite okoliša i energetike te Ministarstvu kulture i medija upućujemo apel za promptnom reakcijom prema javnim ustanovama i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave da se cjenici donose na vrijeme, a povećanje cijena bude realno i vodi načelom održivog razvoja koje će uspostaviti ravnotežu i poticati suradnju, te posredno utjecati i na konkurentnost hrvatskog turizma“, zaključuje Fain.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Premier liga
VIDEO Lider Arsenal pregazio Chelsea s čak pet komada! Pogledajte golove
Nogomet
Nogomet
Tudorov Lazio slavio u uzvratu, ali Juventus ide u finale Kupa Italije
Nogomet
Pojačanje u uredu
Borussia Dortmund u klupskoj legendi pronašla novog glavnog direktora kluba
Zadar
PRIRODOSLOVNO-GRAFIČKA ŠKOLA
EKO DANI Drvo nade i biografija vode simboli ekoloških izazova
Scena
posebno iznenađenje
Jelena Rozga doživjela emotivan trenutak na pozornici
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA
NASUPROT FOŠE: Mnogi se sprdaju s cipelicama ‘zadarske Pepeljuge’: ‘Da znam tko je princ…’
Nogomet
HRVATSKI REPREZENTATIVAC