
Nissanov benzinac snage 94 KS pojačan je s dva elektromotora, ukupna snaga143 KS
Nakon dvije godine Nissan Juke, jedan od najprivlačnijih malih crossovera, dobio je i svoju hibridnu varijantu. Sve je u ovoj verziji novo pa tako i Nissanov 1,6-litreni benzinac snage 94 KS s dva elektromotora, od kojih glavni ima 49 »konja« tako da je ukupna snaga povezanog sustava 143 KS. Unatoč snazi, emisija CO2 je sasvim prihvatljivih 114 g/km uz prosječnu potrošnju od fantastičnih 5,2 l/100 km. I to ne samo na papiru jer sa sličnim prosjekom Juke nam se iskazivao i tijekom testiranja.
Dinamika mu je također učinkovita, od 0 do 100 km/h dolazi za 10,1 sekundu dok mu je maksimalna brzina trendovski nevelikih 166 km/h. Ono što dodatno oduševljava je sigurnost s kojom ulazi i u najteže brzinske okršaje. Baš sportski nastrojena »makina« koja vabi na nešto bržu vožnju, posebno u težim konfiguracijama zavojitih uspona.
Ono što uz sam pogon ističemo kao novost, uvođenjem hibridnosti Juke je doživio određene, nevelike promjene u dizajnu. Razina opreme »tekna« podrazumijeva instrument ploču od dva okrugla analogna brojača, dok je u sredini putno računalo.
Dimenzijama, Juke u duljinu doseže 4210 mm, 1595 mm je visok te širok 1800 mm. Značajno se u odnosu na prvu generaciju protegao i u zoni međuosovinskog razmaka – na 2636 mm što je porast veći od deset centimetara. Jako se to osjeti u unutrašnjosti, zapravo u svim dijelovima karoserije. Jer dok se kod prijašnje generacije često zamjeralo funkcionalnosti Jukea, danas je to sasvim druga priča. Odignutost od tla također nije mala, iznosi 172 mm.
Juke i dalje plijeni sportskim, dinamičnim dizajnom. Kvalitetom i minucioznim promišljanjem, značajna je pažnja posvećena svakom detalju. Zahvaljujući svemu, jako mu je dobra i aerodinamičnost koja također doprinosi njegovom ekološkom karakteru. Tu je i stražnji spojler što pomaže stabilitetu, ali i aerodinamičnosti te samim time i nižoj potrošnji.
Privlačni su i detalji, pa tako i novi dvobojni 17-colni aluminijski naplatci i jednaki takvi oni u dimenziji od 19-cola. Riječ je o naplacima Nissan Ariye s penumaticima dimenzija 225/45R19. Ono što je također dobro s obzirom na hibridnost i dolazak nekih od komponenti nepoznatih kod običnih benzinaca, težina je od 1441 kilograma.
Cijene novog Jukea nisu niske, dapače, mada je nešto manje od 22 tisuće eura u baznoj verziji očekivano kao i uobičajeno kod sličnih modela. Hibridna verzija poput testirane starta s 29 tisuća eura, a prava raskoš opreme koja se pronalazi kod testnog »tekna« modela, istaknimo da je tu i automatski »multi-mode« mjenjač, dvobojna karoserija, fantastično Bose Personal Plus audiosustav, grijana prednja sjedala dovodi do popriličnog iznosa i 33,5 tisuća vrijednog Jukea. Mnogo, ali istaknuli smo – kad govorimo o novoj generaciji Jukea, govorimo i o premium vozilu. Kako god to tko doživljavao. Ne mora naime automobil biti njemačkog predznaka da bi se tretirao s prestižnim premium pridjevom. Hibridni Juke je naprosto moderan, privlačan i kvalitetan automobil koji k tome pruža mnogo užitaka u vožnji. Stoga tko može – zašto ne.
najnovije
najčitanije
Ostalo
Penn & Teller „Fool Us“
Pogledajte video Luke Vidovića o kojem priča cijela Amerika
Sport
Australian Open
Organizatori Australian Opena potvrdili da je ovogodišnje izdanje turnira rekordno po broju gledatelja
Style
Magično
Promatrači uočili čudesan i nevjerojatno rijedak prizor na nebu iznad Škotske
Hrvatska
MIROVINE PO POSEBNIM PROPISIMA
Od 1. srpnja rastu povlaštene mirovine i to za skoro 100 eura
Novosti
UKRAJINSKI ŠEF DIPLOMACIJE
Službeni Kijev napao Milanovića zbog izjava o Krimu
Crna Kronika
Suđenje u Splitu
Zavadlav na sudu izvodio show: Govorio je na talijanskom jeziku, a onda izvadio čokoladu
Hrvatska
DVOJNO DRŽAVLJANSTVO
Još 15 hrvatskih policajaca primilo poziv za srpsku vojsku? Pupovac: ‘Nije se smjelo desiti’
Hrvatska
Prozvao medije
Milanović poručio Ukrajini: Krim više nikada neće biti Ukrajina
Zadar
Modernizacija
U novom salonu Obrtničke škole Zadranke će uz simboličnu naknadu moći dobiti frizuru
Hrvatska
IZNENADNA SMRT