
Foto: Ford
S proizvodnim kapacitetom od oko 450 tisuća vozila godišnje i oko 5.400 zaposlenih Fordova tvornica u Valenciji je jedan od najvećih pogona izvan SAD-a ove auto kompanije. S obzirom na nove poslovne planove koji uključuju smanjenje proizvodnje u Europi općenito, uskoro to vjerojatno neće biti slučaj.
Prije ove godine je objavljeno da će svoj pogon Saarlouis u Njemačkoj s 4500 radnika Ford prodati kineskom BYD-u jer odustaju od daljnje produkcije i novih modela Focusa koji se tamo proizvodio, a danas je Ford obznanio da ima u planu otpustiti i 1100 radnika u pogonu u Valenciji.
I tamo se smanjuje proizvodnja, Ford je naime u Valenciji odlučio prestati s proizvodnjom Galaxy monovolumena i S-Max karavana.
Za pogon u Valenciji ipak ima dobrih vijesti za bližu budućnost. Naime, ovaj je pogon kojeg je Ford sagradio prije gotovo pola stoljeća izabran je za glavnu tvornicu budućih Fordovih električnih automobila za Europu. Ovaj projekt tvrtka još nije detaljizirala, očekuje se da će produkcija električnih automobila krenuti krajem ove decenije i sasvim je izvjesno da će tada tvrtka ponovno zapošljavati novu radnu snagu.
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
WTA Miami
Donna Vekić preokretom stigla do trećeg kola Miamija, sada je čeka Čehinja Petra Kvitova
Košarka
Košarka
Luka Dončić financijski kažnjen zbog kritiziranja sudaca, upućivao im je “neprofesionalne geste”
Nogomet
Nogomet
Francuzi razbili Nizozemsku u prvom kolu kvalifikacija za EURO, Lukaku upisao hat-trick u slavlju nad Švedskom
Hrvatska
Papreno
Dnevno na bolovanju 60.000 Hrvata: Kontrolori HZZO-a pišu kazne
Crna Kronika
Strava u Njemačkoj
Muškarac teško ozlijedio 17-godišnju djevojku u vlaku
KK Zadar
Kaos na utakmici
Susret Zadra i Igokee prekinut, Jusup pogođen u glavu
Zadar
TRAŽE POMOĆ GRADA
Nasadi traže četiri grobara, nitko se nije javio na natječaj
Novosti
URED EUROPSKOG JAVNOG TUŽITELJA
U Italiji razbijena skupina koja je na švercu goriva iz Hrvatske digla milijune
Zadar
vrijeme danas
Očekuje nas topao dan s mogućom naoblakom i slabim jugom
Style
Nakon čitavog stoljeća