Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

nova reklama

Kako je Nivea (ne)svjesno ponizila Hrvatsku

Autor: Doria Kolanović

16.12.2022. 20:17
Kako je Nivea (ne)svjesno ponizila Hrvatsku

Foto: Instagram



Popularan njemački brend osobne higijene Nivea na svom Instagram profilu jednom je fotografijom uspio razbjesniti cijelu Hrvatsku. Naime, u želji da pokažu kvalitetu svoje micelarne otopine za skidanje šminke, Nivea je objavila fotografiju uplakane žene s iscrtanom šahovnicom na licu, a u kutu je stajao rezultat utakmice odigrane prije par dana između Hrvatske i Argentine.


Vrhunac Niveinog upitnog PR-a bio je opis: “Wipes everything but tears”, u prijevodu “Briše sve osim suza”. Brojni hrvatski navijači, ali i influencerice, odmah su ispod objave napali Niveu komentarima #cancelnivea, ”Dajte otkaz cijelom PR timu” i ”Kako izgubiti 4 milijuna kupaca jednim potezom”.





Zanimljivo je napomenuti da je Nivea sličnu fotografiju objavila i nakon što je Maroko izgubio polufinalnu utakmicu od Francuske, ali uz opis znatno drugačijeg značenja: Wipes anything but legacy, što bi u prijevodu značilo ”Briše sve osim nasljeđa”.


I tako je Nivea, zasigurno popularna među Hrvaticama i Hrvatima, uspjela poniziti 4 milijuna ljudi.


Nakon brojnih napada navijača, influencera i ostatka Hrvatica i Hrvata na Instagramu, Nivea je obrisala obje objave, a na Instagram priču objavila prilično “uvježbane” isprike.



Možda je Nivea tim objavama samo htjela ukazati na visoku kvalitetu svojih proizvoda, ali teško se ne zapitati zašto nisu napravili isto kad je utakmicu izgubio Brazil ili Portugal?