Foto: Foto iStock
Objašnjavamo vam koji je cilj ove marketinške strategije
Ulaskom u većinu supermarketa dočekaju vas jarke boje voća i povrća. Jeste li to ikada primijetili?
Banane, jabuke, zelene salate, tikvice, paprike i mnogi drugi proizvodi koji čine atmosferu gostoljubivom i privlačnom.
Čovjek na trenutak ima gotovo dojam da se nalazi na lokalnoj tržnici ili na tržnici voća i povrća u blizini kuće, čak i kada se nalazi na prodajnom mjestu velikog supermarketa.
Jeste li se ikada zapitali zašto je ta hrana izložena na ulazu? Nije to slučajan izbor, naprotiv. Iza toga stoji dobro promišljena marketinška strategija koja poziva kupce na kupnju.
Boje voća i povrća daju dašak vedrine, topline i prisnosti, a kupci se osjećaju opušteno.
Na taj način kupac ima dojam zdravog kupovnog izbora (čak i ako u mnogim slučajevima te namirnice nisu iz domaćeg uzgoja, već dolaze iz dalekih zemalja i pune su pesticida).
Naravno, ovo nije jedini trik koji provode supermarketi. Toliko je zamki u koje riskiramo da lako upadnemo, počevši od dimenzija kolica (što su veća, to smo više ohrabreni da ih napunimo), primamljivog mirisa svježe pečenog i čistog kruha i strateške visine police, koje nas navode na kupnju proizvoda poznatih i skupljih marki.
Ako namjeravate uštedjeti, neophodno je poznavati ove trikove.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
HTZ
Snažan interes Francuza za Hrvatsku potaknuo uvođenje sedam novih avio linija
Scena
MALMO 2024.
VIDEO Objavljen redoslijed izvođača na Eurosongu, evo kad nastupa Baby Lasagna
Sport
Liga rekreativaca
Živiću prva liga, derbi odluke Barišić i Marnike
Crna Kronika
KRAĐE
U Ričinima lopov iz kuće ukrao novac i ručni sat, krađa zabilježena i u Arbanasima…
Košarka
Košarka
VIDEO Ludnica u Philadelphiji s dvojbenim sudačkim odlukama završila pobjedom Clippersa
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
Plan B