Cilj ovog predavanja je upoznati studente, ali i ostale građane, posebno zaposlenike brojnih ustanova i tvrtki, na elemente kriznog komuniciranja na društvenim mrežama te pogreške koje se javljaju u tom procesu. Uz to prikazali smo i brojne primjere kompanija koje su u određenim situacijama odreagirale negativno, odnosno pozitivno te smo na temelju tih primjera vidjeli što treba napraviti u slučaju krize i kako se izvući sa što manje štete, rekao nam je jučer Šime Vučetić, predavač koji je u Gradskoj knjižnici Zadar održao predavanja "Problemi u kriznom komuniciranju na društvenim mrežama".
Izazovi društvenih mreža
– Svi čimbenici koji su u procesu komuniciranja i u odnosima s javnošću kroz javne institucije i kroz kompanije trebaju voditi računa o načinu komuniciranja. Ovo je posebno dobilo na važnosti pojavom društvenih mreža koje su mač sa dvije oštrice. Naime, koliko mogu biti dobre za razvoj nekog brenda, toliko mogu biti i izazov, pa čak i problem u komunikaciji i tome treba davati sve više pažnje, rekao je Vučetić naglasivši kako bi, prema njemu, svaka kompanija, ali i ustanova koja drži do reputacije i želi razvijati pozitivan brend, trebala voditi računa o društvenim mrežama, pa čak i zaposliti osobu koja će o tome voditi računa.
Unatoč činjenici da je tema predavanja bila zanimljiva i više nego korisna, posebno u današnje vrijeme kada smo okruženi društvenim mrežama koje sve više utječu na naše živote, kako privatne, tako i poslovne, na predavanju je bilo tek nekolicina studenata i zaposlenika knjižnice.
S obzirom da je krizno komuniciranje korisno ne samo privatnim tvrtkama, već i lokalnoj samoupravi te raznim javnim ustanovama, pitanje je zašto nisu poslale nekoga od brojnih zaposlenika kako bi poslušali i nešto naučili iz ovog korisnog i poučnog predavanja.
Vladi se neda
– Krizno komuniciranje je slijed događaja koji su nepredvidivi, koji traju određeno vrijeme i na koje smo uglavnom nespremni, odnosno možemo biti spremni ukoliko imamo strategiju, te u konačnici ne znamo kakav će biti konačan efekt. Ukoliko tvrtke nemaju određeni plan reagiranja u kriznim situacijama, onda je efekt uglavnom negativan, rekao je Vučetić.
Tijekom predavanja dao je nekoliko primjera, kao što je na primjer tweet Vlade RH na kojem je pisalo "neda mi se", a koji je izazvao velik interes javnosti te kritiku. Vlada se nakon toga brzo oglasila te se ispričala i objasnila kako će istražiti slučaj.
Dao je primjer i nekolicine stranih avioprijevoznika koji su zbog loše komunikacije s klijentima tu godinu poslovali u gubitku ili dobili lošu reakciju javnosti te su se zbog nepromišljenosti morale ispričavati.
Inače, Šime Vučetić je diplomirao u Zadru na Kulturi i Turizmu, završio je poslijediplomski specijalistički studij iz marketinga i menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Rijeci te trenutačno piše doktorsku dizertaciju iz područja strateškog menadžmenta.
najnovije
najčitanije
Svijet
UKLONJENI ŠATORI
Deseci uhićenih na Penn-u, MIT-u u obračunu s propalestinskim prosvjednicima
Zadar
NEISPLAĆEN NOVAC
U TIJEKU TUŽBE Zadarske znanstvene ustanove radnicima moraju isplatiti zaostatke
Scena
2001. godine
Sofia Vergara prisjetila se prvog posjeta Los Angelesu u društvu sina Manola
Zadar
DAN KARIJERA
Na Sveučilištu u Zadru drugu godinu zaredom održan JobIT 2024.
Hrvatska
PREDAJA POTPISA
Politički analitičar o susretu Plenkovića i Milanovića: “Možemo biti sretni što se nisu potukli”
Scena
KONCERT DIVE
GLAZBENA DIVA DOLAZI U ZADAR! Doris Dragović najavila koncert na Višnjiku, evo detalja
Zadar
ZADARSKO BIJELO SRCE
[FOTO] Povodom Međunarodnog dana sestrinstva dodijeljena priznanja najzaslužnijima
Scena
EUROSONG
Pogledajte o čemu zapravo pjeva Baby Lasagna: Stihovi imaju dublje značenje
Scena
EUROSONG
Objavljen raspored nastupa u finalu Eurosonga, evo kada nastupa Baby Lasagna
Zadar
MATURANTI