Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta sa kojeg smo samo u prošloj godini ostvarili više od milijun dolazaka. Ususret Ferragostu Hrvatska je u fokusu većine talijanskih medija koji ističu kako je naša zemlja sačuvala svoju autentičnost, ambijentalnost i tradicionalan način života te da obiluje kvalitetnom eno-gastronomijom, ali i vrlo atraktivnom festivalskom ponudom prigodnom za mlade talijanske goste.
"U dosadašnjem dijelu godine s talijanskog tržišta ostvarili smo preko 450 tisuća dolazaka te više od 1,7 milijuna noćenja. Najintenzivniji promet s ovog tržišta tek nam slijedi te smo proaktivnim pristupom i promišljenim PR i marketinškim aktivnostima animirali potencijalne talijanske turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije za svoje odredište. Puno se radilo posljednjih godinu dana putem društvenih mreža, ali i posebnih prezentacija kojima smo uspješno doprijeli do mlađe talijanske populacije", poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik rasta turističkog prometa s ovog tržišta.
Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u najpopularnijim talijanskim medijima. Turistički časopis „Marco Polo“ posvetio je svoju naslovnicu Primoštenu te Šibensko-kninskoj i Zadarskoj županiji, dok je „Caravan e Camper“ objavio naslovnicu i tekst „Povratak u Dubrovnik“ u kojem se opisuje turistička ponuda grada. „La stampa“ ističe kako Hrvatska nije samo sunce i more te da osim bogate prirodne i kulturne baštine nudi popularne glazbene festivale, a o Hrvatskoj i Visu pisao je i omiljeni talijanski „Vogue“. „Cosmopolitan“ je istraživao naše plaže, odnosno deset mjesta gdje je u Hrvatskoj moguće pronaći raj. Poznati turistički časopis „Bel Europa“ objavio je poseban prilog o Hrvatskoj, a naslovnicu krasi otok Vis. Magazin koji broji više od 450.000 čitatelja posebno je istaknuo važnost hrvatske tradicije i kulture. Hrvatski svjetionik Porer osvanuo je na naslovnici „DOVE“ u sklopu kojega je objavljena reportaža o Lošinju, Braču, Hvaru, Korčuli i Mljetu te svjetionicima Porer i Veli Rat.
„Talijanski mediji veliki su ljubitelji i prijatelji Hrvatske te vrlo rado pišu o našim destinacijama i turističkoj ponudi. Posebice nas veseli značajan rast interesa ključnih talijanskih blogera i influensera koji imaju velik broj pratitelja i koji žele posjetiti Hrvatsku. Upravo će nam takav vid suradnje biti u još jačem fokusu prilikom planiranja aktivnosti za 2019. godinu“, naglasila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.
Također, talijanska državna televizijska kuća RAI 2 posjetila je Hrvatsku s ciljem istraživanja nacionalnih parkova Plitvička jezera i Kornati. Emisija „Prirodne ljepote Hrvatske“ bit će emitirana u jesenskoj programskoj shemi s ciljem privlačenja talijanskih gostiju van špice turističke godine. Na kanalu RETE 4 emitirana je emisija „Parola di pollice verde“ posvećena samo Hrvatskoj, otocima Pašman, Pag i Lošinj te Zadru i Splitu. Dobra suradnja s RETE 4 nastavlja se u rujnu kada će predstavnici emisije „Donna avventura” posjetiti Biograd na Moru i Trogir te svojim gledateljima otkriti za njih nove i još uvijek neotkrivene hrvatske destinacije.
Zanimljivo je da je talijanska tražilica putovanja Skyscanner.it u tjednu finala Svjetskog nogometnog prvenstva analizirala rezultate pretraživanja letova iz Italije prema zemljama koje su igrale u završnici ovogodišnjeg prvenstva, Hrvatskoj, Francuskoj, Belgiji i Engleskoj. Cilj statistike, koji je uzeo u obzir i Rusiju, zemlju domaćina svjetskog prvenstva, bio je saznati „pobjednika“ u izboru talijanskih putnika. Gradovi koji su u pretraživanju imali veliki porast su Zagreb, Pula, Split, Zadar i Dubrovnik. S ukupno pet od deset gradova u tablici pretraživanja Hrvatska je, po mišljenju korisnika talijanskog portala Skyscanner, „pobjednica“ svjetskog nogometnog prvenstva. Inače, Skyscanner je vodeća svjetska tražilica koja nudi besplatnu uslugu pretraživanja i usporedbe letova, hotela i iznajmljivanja automobila. Osnovana je 2003. godine, dostupna je na 30 jezika, a svaki mjesec, putem nje, više od 70 milijuna ljudi planira svoje putovanje.
Prema udjelima u ukupnom dosadašnjem prometu, kada je riječ o tržištu Italije, dominirala je Istra s 47% talijanskih noćenja, a potom slijedi Kvarner s udjelom od 26% te Zadarska županija s udjelom od 6%. Omiljene destinacije Talijana su Rovinj, Medulin, Poreč, Mali Lošinj, Novalja, Umag, Pula i Cres. Većina Talijana, 74% naše je destinacije posjetila u individualnoj organizaciji. Talijani su iznadprosječno skloni putovanjima u Hrvatsku tijekom samog vrhunca turističke godine, čak 61% dolazaka te 73% noćenja Talijana bilježimo tijekom srpnja i kolovoza.
najnovije
najčitanije
Nogomet
MOHAMMED ALIYU OKECHUKWU
Nigerijac s biogradskom adresom: ‘Ako igraš u Hrvatskoj, moraš govoriti hrvatski’
Hrvatska
VIŠE OPCIJA OTVORENO
Grmoja: Imamo dovoljno ruku. Most i DP bez Možemo i SDSS-a
Nogomet
Europska liga
“Čekičari” se žale na suce nakon ispadanja od Bayera: “Igrali smo protiv 14 igrača”
Zadar
dobrovoljni darivatelji
HUMANITARNA AKCIJA Zadarski policajci darivali krv
Ostali sportovi
Kup Dalmacije
Jadran ukupno treći na drugoj regati
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Županija
PODRŠKA S JUGA
DOMINACIJA HDZ-a Evo kako su glasali gradovi Zadarske županije
Hrvatska
DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO