Nakon što nismo dobili koncesiju za trasu oko Borika, počeli smo voziti ture vlakićem po Petrčanima. I onda nam je Jurin poslao inspektore i to dva puta, pa smo prestali s vožnjom. Čekali smo da se raspiše natječaj, prijavili se, platili godišnju koncesiju od 10.011 kuna, vozili nekoliko dana i prestali. Jer nemamo parkirno mjesto, ogorčen je Matulić
Da nije bilo nas, Grad Zadar nikad ne bi ni došao na ideju da raspiše natječaj za koncesiju za prometovanje turističkog vlakića na relaciji Punta Skala – riva – ulaz u Petrčane – Punta Skala. I to jednostavno zato što su neaktivni i ne posluju ozbiljno. A sada mi, koji imamo ideju i znamo kako raditi, moramo ugasiti obrt. I to obrt u kojemu su zaposlena dvojica hrvatskih branitelja, a sve zbog gradskog pročelnika Rajka Jurina, započinje svoju priču Tonči Matulić koji sebe predstavlja kao jednog od trojice suvlasnika tvrtke “Gaz Bil” registrirane za prijevoz putnika.
Traži odštetu od 2,5 milijuna kuna
Matulić je ogorčen zbog odnosa Grada Zadra, posebno pročelnika Rajka Jurina prema tvrtki čiji su vlasnici, kako navodi Matulić, on, Marinko Mršić i Ivan Dević. Najavljuje da će njih trojica Grad Zadar tužiti zbog materijalne štete i nanošenja duševnih boli i to na iznos od 2,5 milijuna kuna.
Matulić Gradu zamjera štošta, a najnovije ogorčenje izazvala je cijela priča oko turističkog vlakića u Petrčanima.
– Nakon što nismo dobili koncesiju za trasu oko Borika, što je također velika nepravda, počeli smo voziti ture vlakićem po Petrčanima. I onda nam je Jurin poslao inspektore i to dva puta, pa smo prestali s vožnjom. Čekali smo da se raspiše natječaj, prijavili se, platili godišnju koncesiju od 10.011 kuna, vozili nekoliko dana i prestali. Samo zato što nemamo parkirališno mjesto. Valjda je Grad koji nam je dao koncesiju dužan osigurati i parkirališno mjesto za vlakić?! Ovako nam je dolazila policija i morali smo se micati. Ne pada nam napamet još i kazne plaćati pa stoga sad lijepo gasimo obrt. Valjda će sad svi biti sretni, ogorčen je Matulić.
“Dajmo svima da žive, samo ne našima”
Grad proziva i zato što je koncesiju za prometovanje turističkog vlakića na trasi oko Borika umjesto “Gaz Bila” sa dva zaposlena hrvatska branitelja dobio Poljoprivredni i trgovački obrt “Prva liga”.
– Na prvom smo natječaju pobijedili mi s ponudom od 96.000 kuna. I tad sam pročelnika Rajka Jurina molio da nam iziđe u susret i omogući nam da taj iznos platimo u dvije rate. I to ne bismo platili tko zna kada, nego već u roku od 20 dana. Naravno, nije pristao. Na drugom natječaju ‘Prva liga’ je dala nekoliko tisuća kuna veću ponudu od nas. I umjesto da se nas, hrvatske branitelje, a u natječaju lijepo piše da branitelji imaju prednost, pita hoćemo li dati još veću ponudu, koncesija se da drugima. I to tvrtki čiji je vlasnik Makedonac. Pa dajmo svima da žive, samo ne našim ljudima! Zašto sam ja godine gubio po rovovima, pita se Matulić.
VIŠE U TISKANOM IZDANJU
najnovije
najčitanije
Zadar
uskoro prezentacija
Proveden program usavršavanja kuhara osnovnih škola Županije
Nogomet
Stigla potvrda
Julian Nagelsmann produljio ugovor s Elfom, ostaje na kormilu do SP-a 2026. godine
Zadar
NAKON SEDAM MJESECI
Postignut dogovor Uprave i radnika Luke Zadar
Scena
PROMJENE U ŽIRIJU
Evo koga više nećemo gledati u Mastechefu: “Vrijeme je za nove izazove…”
Hrvatska
posebno upozorenje
Ustavni sud: Milanović ne može biti kandidat za mandatara Vlade
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Županija
PODRŠKA S JUGA
DOMINACIJA HDZ-a Evo kako su glasali gradovi Zadarske županije
Zadar
25 GODINA PJESME