Dom mladeži u Sukošanu postao je centar za edukaciju za male iznajmljivače turističkog smještaja koji su čuli korisne i zanimljive informacije o zakonskim obvezama i propisima te kako postati što uspješniji, što izmijeniti u svom poslovanju i kako postati još vidljiviji na tržištu.
– Mali iznajmljivači imaju iznimno veliku važnost za cjelokupni sustav turizma Hrvatske, a time i za Općinu Sukošan. Uz stalna ulaganja u apartmane, važna su i ulaganja u ljude kroz edukacije za iznajmljivače koju je u suradnji sa Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo d.o.o. organizirala Turistička zajednica općine Sukošan, kazala je Mirjana Veleslavić-Nadinić iz TZO Sukošan.
Utjecaj uređenja i dizajna na broj rezervacija
Sukošan ima 527 malih iznajmljivača koji imaju ukupno 5.275 kreveta koji su protekle godine zajedno s kampistima i nautičarima ostvarili oko 430.000 noćenja. Na edukaciju se odazvalo 80-ak iznajmljivača koji su pozorno slušali predavanja Meri Čizmić Kraljević i Sanje Delin iz Interlige, te Sanje Bubičić iz Zadarske županije i Damira Hordova iz Turističke zajednice Zadarske županije.
– U svrhu podizanja kvalitete obiteljskog smještaja polaznici edukacije imali su prigode saznati sve o utjecaju uređenja i dizajna na povećanje broja rezervacija, prezentaciji kao najjačem alatu u poslovanju, povezanosti učinkovitog oglašavanja s većim brojem gostiju i višim cijenama, poslovanju s portalima i lokalnim turističkim agencijama, načinima koji utječu na smanjenje broja otkaza rezervacija, mogućnostima pet friendly certifikata te, naposljetku, najaktualnijim segmentima administrativnog poslovanja, novostima vezanim uz zakonske obveze i propise, rekla je Veleslavić-Nadinić.
Također im je predstavljena suradnja s turističkim agencijama uz napomene o čemu valja voditi brigu prigodom uspostavljanja suradnje s agencijama s obzirom na mnogobrojnost i raznolikost u ponudi.
Stop smještaju "na crno"
– Jedan od važnih segmenata uspješnog poslovanja je dobra komunikacija s gostima prigodom upita i prije ostvarivanja rezervacija kao i komunikacija nakon izvršene usluge. Kako se najbolje pripremiti za poslovanje valja procijeniti troškove kako bi se što bolje odredila cijena koja treba odgovarati kvaliteti.
Također, sudionicima je prezentirano kako identificirati i razumjeti potrebe i zahtjeve suvremenih turista, kako upravljati jedinstvenim doživljajima smještaja u domaćinstvu te kako odabrati odgovarajući kanal promocije i prodaju.
– S obzirom na to da je od 1. travnja Državni inspektorat preuzeo poslove inspekcijskog nadzora iz nadležnosti turističke inspekcije oni će smjeti ući u objekte fizičkih osoba za koje postoji sumnja da pružaju usluge smještaja u kućanstvima "na crno", poručila je Mirjana Veleslavić istaknuvši kako se kontrola prijave i odjave gostiju te plaćanja boravišne pristojbe također vratila u nadležnost turističkih inspektora.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
KOMENTAR ANALITIČARA
Puhovski o Penavi: “On je nesuvisli desničar, nema kapacitet za nacionalni rang”
Županija
HEP JAVLJA
NIZ ULICA BEZ STRUJE: Veliki broj ulica u Zadru i okolici će sutra ostati bez električne energije
Zadar
UDRUGA FOKUS
Članovi udruge Fokus gostovali u Zadru: Fokus im je na kršćanskim vrijednostima u životu
Zadar
KONFERENCIJA
U Zadru održana Konferencija o bioraznolikosti: ‘Naša je priroda neupitno bogata po broju vrsta…’
Zadar
KEMIJSKO TRETIRANJE KOROVA
Uskoro kemijsko tretiranje korova na kolosijecima u kolodvorima Zadar i Benkovac, evo detalja
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Zadar
'za zadar'
‘Samo je Kalelarga bila pošteđena’: Stara fotka busa ispod Kopnenih vrata izazvala čuđenje kod Zadrana
Zadar
KRUZER U ZADRU