zadarski potrosac

Poruka greške

Deprecated function: Function create_function() is deprecated u views_php_handler_area->render() (linija 39 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/views_php/plugins/views/views_php_handler_area.inc).
Srijeda, Srpanj 13, 2011 00:00

Problemi su svojstveni turistima, a žale se uglavnom na usluge bilo u hotelima ili s putovanjima i izletima. Primjerice, znali su nas zvati u situaciji kad uplate izlet, ali ne odu na njega i onda ne mogu ostvariti povrat novca, kazao je Zoran Knežević

Utorak, Ožujak 15, 2011 00:00

Cilj jučerašnje akcije bio je informirati građane o njihovim pravima, ali i obvezama koje imaju prilikom ugovaranja bilo kakve kupovine ili primanja usluga, kako se možda i zbog vlastitog neznanja ili nepažnje ne bi našli u nezavidnoj situaciji

Četvrtak, Ožujak 3, 2011 00:00

Priča o osvojenom skupocjenom parfemu od 100 ml ili o putovanju na atraktivne destinacije tijekom slučajnog izvlačenja česte su prijevare na koje, nažalost, građani nasjedaju. Telefonski pozivi preko kojih vas ljubazan ženski glas obavještava da ste upravo vi sretan dobitnik "nečega", a da samo trebate platiti putne troškove zbilja su prešli svaku mjeru. Nitko ništa ne nudi besplatno, upozorava Knežević

Srijeda, Rujan 8, 2010 00:00

"Brza hrana nije zdrava", "Pripazite na koje brojeve šaljete SMS poruke", "U trgovinama uvijek tražite račun" - samo su neke od poruka potrošačke slikovnice namijenjene najmlađim učenicima koje će udruga Zadarski potrošač ove školske godine proslijediti osnovnim školama u Zadru.

knezevic_udruga zadarski potrosac
Četvrtak, Kolovoz 26, 2010 00:00

Smatramo kako bi bilo od iznimne važnosti za prava potrošača osnovati vijeće na razini županije koje bi se sastojalo od predstavnika trgovačkih društava, inspekcije i potrošača u cilju preventivnog rješavanja problema, kazao je Zoran Knežević, predsjednik Udruge "Zadarski potrošač"

knezevic_udruga zadarski potrosac
Četvrtak, Kolovoz 12, 2010 00:00

Ljudi nam se javljaju radi raznih stvari, primjerice, zbog pokvarene bijele tehnike i to u najvećoj mjeri, ali jednako tako problema je bilo vezano uz već standardne boljke kao što su struja, voda i telefon. Mogu reći da smo protekli tjedan imali zaista veliki broj pritužbi, kaže Knežević

knezevic
Utorak, Veljača 23, 2010 00:00

Kod nas ni nakon upućenih prigovora i žalbi nema sankcija, potrošač sam mora dokazivati da, primjerice, nije kriv za kvar nekog proizvoda, a uz to, sam plaća sudskog vještaka, navodi Zoran Knežević, podsjetivši da u EU primjedbe na proizvode u vrijednosti do 350 eura rješavaju udruge, a one skuplje sud

voda
Petak, Prosinac 25, 2009 00:00

Vodovod ne otpisuje zastare i u slučaju suda, dužnik je obvezan platiti iznos za koji ga se teriti, ali ukoliko se pozove na zastaru, sud po službenoj dužnosti mora otpisati iznos koji je u zastari i dužnik ga nije dužan platiti, kazao je mr Crvarić

knezevic
Nedjelja, Prosinac 20, 2009 00:00

Jednom nam se javila gospođa koja je dobila veliki telefonski račun. Kucali smo na sva moguća vrata dokazujući da ona nije nagradnu igru toliko često zvala koliko je poziva bilo na ispisu. Kod ovakvih slučajeva vrlo je teško dokazati suprotno, odnosno da osoba nije ostvarila broj poziva koji stoji na ispisu. Na kraju smo uspjeli dogovoriti s THT-om da joj telefonski račun stave na šest rata, objašnjava Knežević

laptop
Petak, Studeni 6, 2009 00:00

Kada se neispravan dio pošalje na popravak, on treba kupcu biti vraćen u "razumnom roku". No, najveći problem je taj što nigdje nije navedeno niti definirano koji je to razumni rok, ističe Knežević

Stranice