seminar

koktel_1
Subota, Srpanj 9, 2011 00:00

Četvrtak, Travanj 28, 2011 00:00

Novoselec je najavila da bi u okviru OP regionalna konkretnost do ljeta mogao biti objavljen natječaj za dodjelu bespovratne pomoći malom i srednjem poduzetništvu za ulaganje u unaprjeđenje kvalitete standarda energetske učinkovitosti u proizvodnim procesima. Uskoro se također mogu očekivati natječaji iz komponente razvoja ljudskih resursa

Srijeda, Ožujak 16, 2011 00:00

Kazne koje se primjenjuju za povrede Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja u slučajevima teških povreda mogu iznositi i do 10 posto godišnjeg prihoda tvrtke. Postoji i tzv. pokajnički program koji se primjenjuje u borbi protiv kartela. Agencija tako za sudionika kartela, koji prvi obavijesti i dostavi dokaze o postojanju kartela, predviđa oslobođenje od novčane kazne

Srijeda, Ožujak 2, 2011 00:00

Kako je istaknuto na jučerašnjem predavanju, svrha ove inicijative je da znanja i vještine stečene na ovom seminaru pristupnici ubuduće koriste u poslovima koji prate pisanje prijedloga za projekte koje financira EU te vođenje određenih projekata koji se ustrojavaju po posebnim protokolima karakterističnim za administriranje EU

Srijeda, Veljača 16, 2011 00:00

Za projekt plinofikacije utrošit će se oko 800 milijuna kuna za područje cijele Dalmacije, dok je u Zadru taj iznos oko 200 milijuna kuna

mocire_rukometni seminar_1
Ponedjeljak, Siječanj 24, 2011 00:00

Srijeda, Prosinac 15, 2010 00:00

Subota, Studeni 20, 2010 00:00

Poslovni plan je komad papira na kojem se nalazi cilj koji želimo ostvariti, strategija kako ćemo ga ostvariti, financijski plan poslovanja te plan investicije. Poduzetniku koji uđe u projekt bez poslovnog plana prijeti veća opasnost od propasti nego ako ima plan. Ljudi su subjektivni. Dok činjenice nisu stavljene crno na bijelo, dok nisu napravljene neke analize, uvijek smo puno veći optimisti nego što bismo trebali biti kaže trener Orhan Lujinović

ruralni razvoj_seminar
Srijeda, Studeni 17, 2010 00:00

Temeljni cilj ovog seminara je edukacija i informiranje stanovnika hrvatskih ruralnih područja o mogućnostima korištenja EU pretpristupnih fondova, a prije svega provedbi IPARD i LEADER programa, kazala je Dijana Katica

razvojna_orhan lujinovic
Subota, Listopad 9, 2010 00:00

Proizvod se stvara u tvornici, a marka u glavi. Potrošači ne stvaraju odnose s proizvodom, već s markom, koju krasi osobnost i pamtljivost. Brand ima ime, termin, znak i simbol, a predstavlja sustav fundamentalnih, vizualnih, verbalnih i pisanih karakteristika radi identifikacije i razlikovanja proizvoda ili usluga jednog proizvođača od ostalih, kazao je predavač, dodavši da formulu branda čine proizvod, pozicioniranje i osobnost

Stranice