Foto: Osobna arhiva
Gradska knjižnica Zadar danas je bila domaćin edukativnoj radionici na temu društvenih mreža, u sklopu projekta »Izgradnja sustavne podrške organizacijama civilnog društva«.
Projekt vrijedan 53.428,69 EUR-a uz 100% financiranje, sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, a provodi ga ZOE Centar za unapređenje i razvoj zajednice te partner projekta Grad Zadar.
Voditeljica radionice bila je Anica Pintur koja ima višegodišnje iskustvo rada u digitalnom marketingu, s fokusom na društvenim mrežama. Trenutno radi u komunikacijskoj agenciji 404 gdje razvija strategije, osmišljava sadržaj i vodi oglašavanja.
-»Info-room« je sjajan primjer projekta usmjerenog na osnaživanje kapaciteta lokalnih organizacija civilnog društva. Udruge i građanske inicijative imaju priliku kroz niz edukacija steći konkretna znanja koja će im pomoći u rješavanju lokalnih problema kroz provedbu projekata. Radionica »Društvene mreže« pobliže će im pojasniti mogućnosti, ali i značaj ovih kanala u kontekstu digitalnog marketinga, kojim zasigurno mogu doseći široku javnost, kazala je Pintur, dodavši da je u današnjem digitalnom dobu korištenje društvenih mreža postalo gotovo neizbježno za bilo koju organizaciju koja želi ostvariti svoje ciljeve i doprijeti do što većeg broja ljudi.
Poslovni svijet se kontinuirano mijenja, a s njime se mijenjaju i alati koje koristimo za promociju naših proizvoda i usluga. Upravo su društvene mreže postale jedan od najvažnijih alata za javno umrežavanje i promociju.
-Danas je postojanje u digitalnoj sferi nezaobilazno u svakom javnom radu, a upravo na kanalima društvenih mreža imamo priliku potaknuti direktnu komunikaciju s javnosti te je upoznati sa svojim djelovanjem i njegovim posebnostima. Na današnjoj radionici sudionici će imati priliku upoznati najvažnije karakteristike društvenih mreža poput Facebooka, Instagrama, YouTubea i LinkedIna. Također, upoznat će procese kreiranja službenih stranica, povezivanja unutar Meta Business Suitea, mogućnosti koje im nude oglašavačke kampanje te dobre primjere prakse.
Iznimno je važno biti kontinuirano aktivan, prisutan i objavljivati sadržaj koji će informirati, ali i educirati javnost. Upravo ćemo kroz praktični dio ove radionice potaknuti prisutne da definiraju i prepoznaju osnovne komunikacijske pilare koji će im pomoći u osmišljavanju i kreiranju sadržaja za kanale svojih društvenih mreža, zaključila je Pintur.
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
mali nogomet
Sv. Ante Zrilić nekretnine vratio se u Prvu ligu
Zadar
OŠ Krune Krstića
NAGRADE ADDIKO BANKE Zadarske učenice najbolje u financijskoj pismenosti
Plodovi zemlje i mora
VINSKE KRONIKE
Počeo izlaziti prvi hrvatski vinski digitalni časopis, Vinske zvijezde
Ostali sportovi
Uspjeh ŠSD Jadran
Odbojkaši OŠ Bartula Kašića viceprvaci Hrvatske
Zadar
legendarni veslač
Održana komemoracija za Romana Bajla, zadarskog sportskog velikana
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV
Ninov trofejni kantar
Županija
NEPRAVOMOĆNO