Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

HUMANOST NA DJELU

Na Adventu u Ninu prikuplja se pomoć za oboljelu djevojčicu

Autor: Nikolina Lucić

23.12.2022. 17:10
Na Adventu u Ninu prikuplja se pomoć za oboljelu djevojčicu

Foto: TZ Nin



Blagdansko je veselje obuzelo kraljevski grad Nin. Bogat je program pripremljen tako da zadovolji različite ukuse i želje, a vrhunac će imati za Božić i doček Nove godine.


Posjetitelje će tako u petak razveseliti nastup legendarne Crvene jabuke, a očekuje ih i božićna ponuda pića i hrane. Tradicionalni božićni koncert KUD-a Branimir Nin i klape klape Condura Nin, crkvenog zbora Sv. Marcele Nin i gostiju održat će se na blagdan Sv. Stjepana u hrvatskoj prvostolnici crkvi sv. Anselma, istog dana na rasporedu je i program na Višeslavovom trgu, uz nastup grupe Propeleri uz ponudu hrane i pića, a posljednjeg adventskog dana 27. prosinca je nastup Pink Nosiea.


– Osim zabavnog karaktera, ovogodišnji ninski advent je i humanitarni. Naime, pomoć je namijenjena djevojčici koja boluje od tumora očnih živaca. Svoj doprinos u ponudi hrane i pića dat će Filipova mala kužina, Waffle street sweets i Udruga žena Nin. Osnovna škola Petar Zoranić Nin i Dječiji vrtić Morska vila Nin također sudjeluju u humanitarnoj akciji.




Naime, na Adventu će se prodavati božićni ukrasi koje su izradili najmlađi, kazala nam je Marija Dejanović, direktorica TZ–a grada Nina, dodavši kako su se svi pridružili humanitarnoj akciji kupivši majice, pregače i vrećice Adventa u Ninu koje su bile u prodaji, a čija sredstva također idu u humanitarne svrhe.


Zadovoljni promidžbom


Vrijeme je kada gledamo u prošlost i rezimiramo rezultate postignute u ovoj godini. Stoga je Dejanović za nas rezimirala uspjehe koje su postigli u ovoj godini.


– Ove godine zadovoljni smo s promidžbom koju je »Eden Nin« ostvario prije svega na tržištu Velike Britanije, te s osvojenim nagradama. Kako vam je poznato Nin se nalazi u društvu odabranih svjetskih brendova i predstavljen je u spomen albumu »Strive for Perfection: The Platinum Jubilee Edition« unutar članka pod nazivom »Jewel in the crown«.


U članku su predstavljena globalno značajna obilježja Nina. Kraljičina plaža je brend koji je urednički tim odabrao za ulazak u ovo prestižno izdanje. Godinu završavamo s jako dobrim rezultatima, a što je rezultiralo nagradama i pozicioniranja Nina u spomenuti album, kazala je Dejanović.


– Turistička zajednica grada Nina dobitnik je i nagrade »Croatia Prestige awards Tourist Board of the Year 2022/2023« koju dodjeljuje tvrtka Corporate LiveWire sa sjedištem u Birminghamu u Velikoj Britaniji. Corporate Livewire Prestige Awards dodjeljuje priznanje malim i srednjim tvrtkama koje su se u proteklih 12 mjeseci pokazale najboljima na svom tržištu.


Nadaleko poznata ninska manifestacija Romantični tjedan dobitnik je nagrade »Simply the best« za kvalitetu i kreativnost manifestacije koja svojom jedinstvenošću te aktivnim i zabavnim sadržajima značajno doprinosi daljnjem pozicioniranju Nina kao jedne od najromantičnijih destinacija Europe u kategoriji manifestacije – zabava, poručila je Dejanović, naglasivši kako je potrebno kontinuirano promatrati tržište, osluškivati nove trendove te sve zajedno prilagoditi destinaciji.


Razvoj simbola


– Prostora za razvoja uvijek ima, a Nin će svakako nastaviti promidžbu i na EDEN platformi, te razvoju svojih prepoznatljivih kulturnih i prirodnih prepoznatljivih simbola. Najveći uspjeh Nina je promidžba na tržištu Velike Britanije, najavila je direktorica TZ-a.


Tijekom prvog dijela 2023. godine fokus djelatnika TZ–a će svakako biti na nastavku turističkog proizvoda bike i pješačkih staza koji pripremaju zajedno s kolegama Nin rivijere.


Naglasak je na aktivnom odmoru koji je sve više tražen, a želja nam je predstaviti sva prirodna bogatstva koja skriva naša rivijera na tržištu Velike Britanije, Njemačke i susjedne Slovenije jer su upravo navedena tržišta iznimno zainteresirana za aktivni turizam. Trenutačno smo u realizaciji dostave novogodišnjih čestitka – stolnih kalendara na preko 5000 adresa u zemlji i inozemstvu, a posebno ističemo turoperatore u inozemstvu.


Upravo nam poslovni partneri zahvaljuju i potvrđuju da im je taj oblik u doba digitalnih tehnologija koristan. Sljedeće godine planiramo nastavak gastronomskog brendiranja Nina, te pripremu online promotivnih materijala na dodatna četiri, pored već realiziranih sedam jezika.


Također planiran je i prijevod priručnika »Ptice Ninske lagune« na engleski jezik za turiste, te pregršt drugoga, zaključila je Dejanović.