Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Europska tržišta

Digitalne kampanje snažan adut TZ Zadarske županije

Autor: ZL

13.12.2022. 13:04
Digitalne kampanje snažan adut TZ Zadarske županije

Foto: Arif Sitnica



S ciljem što ranijeg poticanja potencijalnih posjetitelja na dolazak u destinaciju, TZ Zadarske županije pokrenula je prvu marketinšku kampanju za 2023. godinu na emitivnim tržištima koja posebno dobro reagiraju na rani booking.


Kampanja krovnog naziva See You Soon! cilja postojeće i potencijalne goste Zadarske županije s tri ključna tržišta – Njemačke, Austrije i Nizozemske. Kampanja je ciljano planirana na kraju godine kada su na odabranim tržištima dani kratki, tamni i hladni. Vizualna strategija prati ideju kampanje kroz plave, sunčane i morske motive kako bi se time istaknuli u odnosu na trenutne, uglavnom blagdanske, reklamne kampanje.


Kampanja se realizira u suradnji s najvećim medijskim kućama na svakom tržištu i to isključivo kroz vizualno snažne formate. Okosnicu čini digitalno vanjsko oglašavanje (DOOH) u središtima i najprometnijim lokacijama najvećih gradova (Beč, München, Stuttgart, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Amstelveen).  Kampanja će trajati kroz cijeli prosinac i dio siječnja kako bi se potaknule rane rezervacije.


Kampanja prepoznata diljem Europe




O uspješnosti digitalnih kampanja govori uspješnica Turističke zajednice Zadarske županije za 2022. godinu „Reconnect with yourself – Say YES! to Zadar Region“ koja našla u vrlo jakoj konkurenciju u izboru European Excellence Awards-a.


Kampanja TZ Zadarske županije imala je snažne konkurente gotovo u potpunosti usmjerene na podizanje svijesti o inkluzivnosti i zdravlju. Tu se našla kampanja Blue Balloons lidera u pomagalima za dijabetes tipa 1 također iz Hrvatske, bugarska kampanja The 20th Hero, te dvije rumunjske kampanje – Carrefoura Rumunjska i Regina Maria Rumunjska, kampanju na temu mentalnog zdravlja.


Osnovna ideja digitalne kampanje TZ Zadarske županije Digital bilo je povezivanje sa sobom, povratak sebi nakon dugog i teškog razdoblja izolacije i karantene. Najbolji način za to su mir, tišina, ukusna hrana, kao i čarobne prirodne ljepote koje posjetiteljima nudi Zadarska županija kao turistička destinacija. Sveobuhvatnu kampanju su pratili brojni vizuali s motivima najljepših dijelova Zadarske županije i duhovitim pozivima na dolazak u naše destinacije.


– Iznimno smo zadovoljni i ponosni što je upravo naša kampanja ušla u uži izbor za “European Excellence Awards” što dokazuje njezinu kvalitetu i predstavlja veliki uspjeh posebno kada promotrimo druge konkurente kroz niz kategorija, a to su divovi oglašivačke industrije, poput farmaceutske, automobilske ili retail industrije, izjavila je direktorica TZ Zadarske županije Miaela Kadija.


Pri tom je dodala kako je ova digitalna kampanja samo jedna u nizu komunikacijskih i promidžbenih aktivnosti koju provodi TZ Zadarske županije, a nagrada je poticaj i potvrda kako idemo u dobrome smjeru te radimo taj posao na razini europske oglašivačke konkurencije.