Četvrtak, 18. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

KABINET REKTORICE O NEZADOVOLJSTVU

Učinit će se sve kako bi studenti imali najbolju moguću kvalitetu smještaja

Autor: Matea Guzalić

16.11.2022. 17:36
Učinit će se sve kako bi studenti imali najbolju moguću kvalitetu smještaja

Foto: Arhiva ZL



Iako je novi Studentski dom svojim izgledom i ponuđenim sadržajima oduševio velik broj građana, pojedini studenti nisu zadovoljni kvalitetom života u njemu. Naime, u popularnoj Facebook grupi zadarskih studenata osvanula je objava u kojoj se jedna studentica 1. godine diplomskog studija Kroatistike požalila na brojne nedostatke s kojima se susrela od kada živi u ovom domu.


– Suočena sam s brojnim nedostatcima novog Studentskog doma poput grijanja kojeg nema u svim sobama, zatim tople vode koje malo ima, a malo nema, voda u tuš kabini curi van. Uz sve to, cijena je duplo veća, dok je u dvokrevetnim sobama troduplo veća nego u starom domu. Naime, s obzirom na to da je dom novi, pretpostavljalo bi se da stvari neophodne za život studenata funkcioniraju, a da ne spominjem kako učionica za učenje još uvijek nije otvorena za korištenje. K tome, pritužbe do sada nisu uvažene s argumentima da su u procesu rješavanja, napisala je studentica koja je upitala ostale studente o njihovim mišljenjima.


I oni su izrazili nezadovoljstvo te dodali kako je i internet očajan kao i situacija s pranjem i sušenjem robe koja stoji 40 kuna.


Kabinet rektorice odgovorio na nezadovoljstvo studenata




S obzirom na nezadovoljstvo studenata korisnika novog Studentskog doma potražili smo odgovor u Rektoratu Sveučilišta te su nam iz Kabineta rektorice poručili da pravovremeno reagiraju na sve pritužbe i učinit će sve kako bi studenti imali što bolju kvalitetu smještaja.


– Nova zgrada opremljena je kompleksnim sustavima s brojnim senzorima što je generiralo neke neočekivane posljedice. Čim su se pojavili prvi problemi s grijanjem i toplom vodom u pojedinim dijelovima novoga Studentskog doma pristupili smo sustavnom rješavanju tih problema. Ostali manji tehnički problemi također su riješeni ili se trenutačno rješavaju (npr. kabine za tuširanje dodatno su opremljene zaštitnim zavjesama). Dnevni boravak bit će otvoren uskoro nakon što se provede dodatna regulacija čitača kartica na ulazu kako bi ga mogli koristiti samo stanari Studentskog doma na adresi Put Stanova 1, objasnili su nam iz Kabineta rektorice.


– Sveučilište u Zadru svjesno je poteškoća koje se pojavljuju i na njih promptno reagiramo u suradnji s projektantima i izvođačima. U tijeku je postupna funkcionalna operacionalizacija cijelog objekta pod svim uvjetima i uhodavanje svih korisnika pa apeliramo na strpljenje i žurnu prijavu svih uočenih problema nadležnim sveučilišnim službama. Učinit ćemo sve kako bi studenti u domu imali najbolju moguću kvalitetu smještaja, zaključili su iz Kabineta.


Studenti se jedino mogu nadati da će se ovi problemi čim prije riješiti kako bi se njihov boravak u novom Studentskom domu mogao nesmetano odvijati.